Αποξηραμένα φρούτα: Τα πολύτιμα οφέλη για την υγεία μας - THERMISnews.gr

Τελευταία Νέα:

Αποξηραμένα φρούτα: Τα πολύτιμα οφέλη για την υγεία μας




Πλούσια σε βιταμίνες
Τα αποξηραμένα φρούτα λόγω της θρεπτικής τους αξίας βελτιώνουν την ποιότητα της διατροφής μας προσφέροντας στην υγεία μας πολλαπλά οφέλη.



Οι βιταμίνες τους

Η ξήρανση είναι ένας τρόπος για να συντηρήσετε λαχανικά και φρούτα, ώστε να μπορείτε να τα καταναλώνετε και μετά την εποχή τους. Όπως κάθε μέθοδος συντήρησης, επιφέρει απώλεια της βιταμίνης C (είναι η πιο ευπαθής), ενώ άλλες βιταμίνες (Α, Β ) και ιχνοστοιχεία (όπως ο σίδηρος) παραμένουν, υπό την προϋπόθεση η θερμοκρασία να μην είναι πολύ υψηλή. Επίσης η θερμιδική αξία και οι φυτικές ίνες παραμένουν αναλλοίωτες.


Tips
  • Είναι τόσο νόστιμα και υγιεινά που πραγματικά δεν υπάρχει λόγος να μην τα απολαμβάνουμε!
  • Μπορούν να αντικαταστήσουν κάποιες από τις μερίδες φρούτων που πρέπει να λαμβάνουμε καθημερινά.
  • Τρώγονται σκέτα, αντί για γλυκό ή ως ενδιάμεσο σνακ, καθώς και σε συνδυασμό με άλλα τρόφιμα όπως με ξηρούς καρπούς. Είναι πεντανόστιμα με το γιαούρτι ή το γάλα, λίγο μέλι και δημητριακά!
  • Προσοχή στις παγίδες! Η υπερκατανάλωση ακόμα και υγιεινών τροφίμων μπορεί να οδηγήσει σε αύξηση βάρους. Ενδεικτικά, ένα μικρό μήλο έχει περίπου 60 θερμίδες, και αντιστοιχεί σε 3 ξερά δαμάσκηνα ή βερίκοκα, σε 2 ξερά σύκα ή σε 2 κουταλιές της σούπας cranberries.
  • Μην αγοράζετε δημητριακά που περιέχουν αποξηραμένα φρούτα καθώς σ’ αυτά επιπλέον ποσότητα ζάχαρη. Αν θέλετε μπορείτε να προσθέσετε στα σκέτα δημητριακά τα αποξηραμένα που σας αρέσουν.
  • Ρωτήστε εάν τα αποξηραμένα που αγοράζετε περιέχουν ζάχαρη ή όχι και προτιμήστε μόνο αυτά που δεν περιέχουν. Έτσι θα γλυτώσετε κάποιες θερμίδες.
  • Να θυμάστε ότι διατηρούν τα περισσότερα – όχι όλα – από τα θρεπτικά συστατικά που περιέχουν τα αντίστοιχα φρέσκα.
  • Δεν αλλοιώνονται εύκολα και διατηρούνται για πολύ καιρό!
  • Δεν χρειάζονται πλύσιμό ή ξεφλούδισμα, άρα είναι εύκολη λύση για αυτούς που δεν τρώνε φρούτα γιατί βρίσκουν ‘κουραστική’ τη διαδικασία.
  • Είναι εύκολο να τα πάρει μαζί του κανείς στη δουλειά, στα ψώνια, σε ένα ταξίδι, παντού!
  • Έχουν αρκετά γλυκιά γεύση και μπορούν να αντικαταστήσουν τα γλυκά. Οι ‘γλυκατζήδες’ ενσωματώνοντας τα στη διατροφή τους μπορούν εύκολα να μειώσουν την κατανάλωση των γλυκών, και έτσι να βελτιώσουν τη διατροφή τους.
  • Μπορεί κανείς να πάρει τα θρεπτικά συστατικά των φρούτων ακόμη και όταν δεν είναι στην εποχή τους.


Δεν υπάρχουν σχόλια