Καθηγητής ιστορίας έπαιξε Assassin’s Creed στην τάξη για να εξηγήσει στους μαθητές την μάχη των Θερμοπυλών - THERMISnews.gr

Τελευταία Νέα:

Καθηγητής ιστορίας έπαιξε Assassin’s Creed στην τάξη για να εξηγήσει στους μαθητές την μάχη των Θερμοπυλών



Viral έχει γίνει το βίντεο που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο και δείχνει έναν καθηγητή ιστορίας να εξηγεί στους μαθητές την μάχη των Θερμοπυλών παίζοντας Assassin's Creed.


Σε μια αναζωογονητική απόκλιση από τις συμβατικές εκπαιδευτικές μεθόδους, ένας καθηγητής γυμνασίου αξιοποίησε τη δύναμη των δημοφιλών βιντεοπαιχνιδιών για να μετατρέψει τα μαθήματα ιστορίας σε καθηλωτικές εμπειρίες. 

Αυτή η καινοτόμος προσέγγιση έχει εκτοξεύσει τον εκπαιδευτικό στη φήμη των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, αιχμαλωτίζοντας τη φαντασία των μαθητών και του διαδικτυακού κοινού.

Με την ψηφιακή εποχή να έχει φτάσει πλήρως στο κατώφλι μας, οι εκπαιδευτικοί αναζητούν συνεχώς νέες μεθόδους για να εμπλέξουν τους μαθητές τους, πολλοί από τους οποίους βρίσκουν τα παραδοσιακά σχολικά βιβλία λιγότερο ελκυστικά μπροστά στο διαδραστικό και οπτικά διεγερτικό περιεχόμενο που είναι διαθέσιμο μέσω των οθονών. 

Αναγνωρίζοντας αυτή την αλλαγή, ένας προνοητικός εκπαιδευτικός ενσωμάτωσε στο πρόγραμμα σπουδών του τη διάσημη σειρά Assassin's Creed της Ubisoft, μια σειρά που φημίζεται για τα πλούσια ιστορικά της περιβάλλοντα και τις αφηγήσεις της.

Το Assassin's Creed, ένα franchise που διατρέχει διάφορες εποχές, όπως η αρχαία Αίγυπτος, η Αμερικανική Επανάσταση και η Αναγεννησιακή Ρώμη, παρέχει μια μοναδική ευκαιρία να εξερευνήσει κανείς ιστορικά συμφραζόμενα με τρόπο ζωντανό και ελκυστικό.

Όταν η διδακτέα ύλη στράφηκε προς την Ελλάδα, ο δάσκαλος, γνωστός ως κ. Mahathey, άδραξε την ευκαιρία να παρουσιάσει το Assassin's Creed Odyssey στις τάξεις της 7ης και 8ης τάξης, ειδικά για να συζητήσει τη μάχη των Θερμοπυλών.

Αυτή η θρυλική σύγκρουση, που απεικονίζεται περίφημα στην ταινία 300, αναδεικνύει τη στρατηγική ανδρεία των ελληνικών δυνάμεων, καθώς αμύνονταν σε ένα στενό πέρασμα απέναντι στους Πέρσες εισβολείς.

Χρησιμοποιώντας το παιχνίδι, ο κ. Mahathey μπόρεσε να μεταφέρει εικονικά τους μαθητές του στην ίδια την τοποθεσία της μάχης, ενισχύοντας τη μαθησιακή εμπειρία παρέχοντας μια οπτική και διαδραστική αναπαράσταση της ιστορικής τοποθεσίας.

Το βίντεο της τάξης του κ. Mahathey, το οποίο εμφανίστηκε στο TikTok, έγινε γρήγορα viral, τραβώντας την προσοχή στις εκπαιδευτικές δυνατότητες των βιντεοπαιχνιδιών.

Η μέθοδός του υπερβαίνει την απλή ψυχαγωγία, αντιπροσωπεύει μια ουσιαστική ενασχόληση με την ιστορία, επιτρέποντας στους μαθητές να οπτικοποιήσουν και να αλληλεπιδράσουν με το παρελθόν με τρόπο που τα σχολικά βιβλία από μόνα τους δεν μπορούν να προσφέρουν.

Η προσέγγιση αυτή όχι μόνο καθήλωσε τους μαθητές, οι οποίοι είναι ενθουσιασμένοι που βλέπουν τα βιντεοπαιχνίδια να συμπεριλαμβάνονται στη μάθησή τους, αλλά προκάλεσε και μια ευρύτερη συζήτηση για το μέλλον της εκπαίδευσης.