Τι πρέπει να τρώμε για πρωινό όταν είμαστε κουρασμένοι - THERMISnews.gr

Τελευταία Νέα:

Τι πρέπει να τρώμε για πρωινό όταν είμαστε κουρασμένοι





Όλοι γνωρίζουμε ότι το πρωινό αποτελεί το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας. Όταν τρώμε τις σωστές τροφές, ο οργανισμός μας λειτουργεί πολύ καλύτερα μέσα στην ημέρα, έχει την απαραίτητη ενέργεια για να βγει το σκληρό πρόγραμμά μας, ενώ παράλληλα αποφεύγονται και τα τσιμπολογήματα καθώς το στομάχι είναι γεμάτο!
Το σωστό πρωινό μπορεί μάλιστα να μας φτιάξει τη διάθεση και να δώσει έναν πιο θετικό τόνο στην ημέρα μας. Υπάρχουν σίγουρα μέρες που ξυπνάμε και δεν θέλουμε με τίποτα να σηκωθούμε από το κρεβάτι, που δεν έχουμε όρεξη για τίποτα.

Ένα de-tox ρόφημα την ώρα που σηκωνόμαστε

Μόλις σηκωθούμε από το κρεβάτι, οπότε συνήθως δεν έχουμε όρεξη και ζητάμε απεγνωσμένα να πιούμε έναν καφέ για να ανοίξει το μάτι, ξεχνάμε για λίγο αυτήν την επιθυμία και επιλέγουμε ένα ρόφημα που μας επιτρέπει να ξεκινήσουμε σωστά τη μέρα.

 Ζεσταίνουμε νερό στον βραστήρα και ρίχνουμε λίγο φρέσκο χυμό λεμονιού, τζίντζερ, που θωρακίζει το ανοσοποιητικό σύστημα και κουρκουμά, που έχει αντιοξειδωτικές ιδιότητες.


Πρωτεΐνες

Για περισσότερη ενέργεια στο πρωινό μας, μπορούμε να επιλέξουμε φυτικά γάλατα, που δεν έχουν λακτόζη και είναι πιο εύπεπτα. Μπορούμε να τις συνδυάσουμε με υπερτροφές, όπως το κακάο.




Βιταμίνες

Ο καλύτερος τρόπος να ξεκινήσει κάποιος την ημέρα του είναι ένα πρωινό πλούσιο σε βιταμίνες: μια φρουτοσαλάτα ή ένα smoothie. Ένα πράσινο smoothie με φρούτα και λαχανικά είναι ό,τι πρέπει και για να κρατιέται κάποιος σε φόρμα και να εξασφαλίσει την απαραίτητη ενέργεια και τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται για να βγάλει τη μέρα του. 

Συνδυάζουμε φρούτα, όπως μπανάνα, αχλάδι, μήλο με λαχανικά, όπως το αβοκάντο, το αγγούρι ή τα πράσινα φυλλώδη μαζί με γάλα αμυγδάλου με μερικά μπαχαρικά (κανέλα, τζίντζερ, σπιρουλίνα)…


Τροφές χωρίς γλουτένη

Όταν είμαστε κουρασμένοι, πρέπει να φροντίσουμε το πεπτικό μας σύστημα. Το λευκό ψωμί είναι καλό να αποφεύγεται. Ιδανικές λύσεις είναι η βρώμη, το πόριτζ. 

Για περισσότερη ενέργεια και θρεπτικά συστατικά, μπορούμε να βάλουμε μέσα μούρα ή σπόρους chia.


Φυτικές ίνες

Για να βοηθήσουμε το πεπτικό σύστημα αλλά και να ανεβάσουμε το ηθικό μας, επιλέγουμε πράσινα λαχανικά στο πρωινό μας. Το avocado toast που έχει γίνει μεγάλη μόδα, αποτελεί την ιδανική λύση για να ξεκινήσει όμορφα και υγιεινά η μέρα μας! 

Αν είστε του γλυκού, μπορείτε να εντάξετε στο πρωινό σας γλυκά που περιέχουν λαχανικά, όπως πχ το carrot cake, το κέικ με παστινάκη. 

Αν δεν το ξέρατε, σας πληροφορούμε ότι υπάρχουν επιδόρπια που γίνονται από πουρέ πατάτας ή από αρακά!


Εναλλακτικά γλυκαντικά

Σε ένα σωστό πρωινό, ακόμα και αν θέλουμε κάτι γλυκό, αποφεύγουμε τη λευκή ζάχαρη, καταφεύγοντας σε υποκατάστατα ζάχαρης, με χαμηλότερο γλυκαιμικό δείκτη αλλά και θρεπτικά συστατικά. 

Πέρα από το μέλι, μπορείτε να επιλέξετε σιρόπι αγαύης, ζάχαρη καρύδας ή -ακόμα καλύτερα- χουρμάδες, που δίνουν γλυκιά γεύση, ενώ παράλληλα είναι πλούσιοι σε αντιοξειδωτικές ιδιότητες.




Δεν υπάρχουν σχόλια