Επίσημη πρεμιέρα για το νέο smart #1 - THERMISnews.gr

Τελευταία Νέα:

Επίσημη πρεμιέρα για το νέο smart #1



Η νέα εποχή της smart ξεκινά με την επίσημη παρουσίαση του smart #1, του αμιγώς ηλεκτρικού πρώτου SUV της εταιρίας που θα ξεκινήσει την εμπορική του πορεία στην Ευρώπη στα τέλη της χρονιάς.

Το smart #1 είναι το πρώτο μοντέλο της νέας εποχής της εταιρίας υπό την συνιδιοκτησία των Mercedes και Geely. Σε αυτό το νέο κεφάλαιο η smart θα αποκτήσει μια πλήρη γκάμα ηλεκτρικών μοντέλων (όλα θα έχουν στην ονομασία τους το σύμβολο της δίεσης) που θα έχουν μια πιο premium κατεύθυνση και ένα πιο διακριτό απέριττο σχεδιασμό.

Γενικότερα. βλέπουμε πως οι ιθύνοντες της Smart τήρησαν το λόγο τους και το μοντέλο που θα δούμε να κυκλοφορεί στους δρόμους διαφέρει ελάχιστα από το concept που είχαμε δει πέρυσι στην Φρανκφούρτη.



Εξωτερικά βλέπουμε ένα πολύ ελκυστικό αμάξωμα με καθαρές γραμμές και όμορφο σουλούπι που έχει αεροδυναμικό συντελεστή στο 0.29. Το εμπρός μέρος έχει όμορφες καμπύλες που μας θυμίζουν κάτι από Tesla, όπως και οι αναδυόμενες λαβές στις πόρτες.

Το πίσω τμήμα ξεχωρίζει από τα φωτιστικά σώματα και την φωτεινή μπάρα που τα γεφυρώνει. Ένα στοιχείο που ισχύει και για το μπροστινό μέρος και που συναντάμε και στα ηλεκτρικά Mercedes EQ.

Το μήκος του αμαξώματος είναι στα 4,27 μέτρα οπότε γίνεται αντιληπτό πως το smart #1 είναι λίγο μεγαλύτερο από ένα Hyundai Kona. To πλάτος είναι στα 1,82 μέτρα και το ύψος στα 1,636 μέτρα και με αυτές τις διαστάσεις θα λέγαμε πως βρίσκεται πολύ κοντά σε μια Mercedes EQA. Ή αν προτιμάτε σε ένα Mini Countryman.



Το μεταξόνιο των 2.750 χιλιοστών προμηνύει μια ευρύχωρη καμπίνα με καλούς χώρους για τους επιβάτες και τις αποσκευές (411 λίτρα συν 15 λίτρα κάτω από μπροστινό καπό). Όσο για το ταμπλό βλέπουμε μια τυπική σύγχρονη άποψη με δύο οθόνες (μία 9,2’’ ως ψηφιακός πίνακας οργάνων και μία «ελεύθερη» αφής 12,8’’), αλλά με μία πολύ μίνιμαλ εκτέλεση με την κεντρική κονσόλα να είναι διάτρητη.

Το σύστημα πρόωσης του νέου smart #01 έχει ένα ηλεκτρικό μοτέρ στον πίσω άξονα με ισχύ 272 ίππους και ροπή 343 Nm. Η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 180 χλμ./ώρα. Η μπαταρία έχει χωρητικότητα 66 kWh (υποστηρίζει AC φόρτιση έως 22 kW, με ταχυφόρτιση DC έως 150 kW γεμίζει το 10-80% σε περίπου 30 λεπτά) και προσφέρει αυτονομία έως 440 χιλιόμετρα.

Περισσότερες πληροφορίες θα έχουμε στις επόμενες μέρες. Το λανσάρισμα του νέου smart #1 στις αγορές της Ευρώπης θα ξεκινήσει από τα τέλη του έτους με αρχές του επόμενου.



protothema.gr