Τελευταία Νέα:

Πέντε έξυπνα tips για να «κάψετε» λίπος από την περιοχή της κοιλιάς, χωρίς καθόλου γυμναστική





Λίπος στην περιοχή της κοιλιάς και όμως υπάρχουν έξυπνοι τρόποι για να το χάσετε χωρίς άσκηση. 



Ο λόγος που οι περισσότεροι γιατροί επιμένουν στην απώλεια βάρους και ειδικά αν το λίπος συσσωρεύεται κυρίως στην περιοχή της κοιλιάς είναι σοβαρός.


Το λίπος στην περιοχή της κοιλιάς είναι εξαιρετικά επικίνδυνο καθώς εγκαθίσταται και πιέζει ζωτικά όργανα, βάζοντας έτσι σε κίνδυνο την υγεία μας. Πλέον υπάρχουν και άλλοι τρόποι πέρα από την αεροβική γυμναστική και τη μέτρηση των θερμίδων, για να χάσετε αποτελεσματικά τα παχάκια που έχουν εγκατασταθεί στην κοιλιά σας.

1. Τρώτε υδατάνθρακες
Εμπλουτίστε τη διατροφή σας με καστανό ρύζι, πλιγούρι, κους-κους, ψωμί ολικής αλέσεως και δημητριακά με φυτικές ίνες.

2. Τρεις μερίδες γαλακτοκομικών καθημερινά
Φυσικά αναφερόμαστε σε γιαούρτι, τυρί και γάλα. Σύμφωνα με έρευνα, αν τρώμε 3 γιαουρτάκια την ημέρα για 12 εβδομάδες, χάνουμε περισσότερο βάρος απ’ ότι αν παίρναμε συμπληρώματα ασβεστίου στο πλαίσιο μιας δίαιτας χαμηλών θερμίδων.
 

3. Κοιμηθείτε καλά
Μελέτες έχουν δείξει πως όσοι κοιμούνται μόλις 6 ώρες κάθε βράδυ, παίρνουν 2 κιλά περισσότερα απ’ ότι όσοι κλείνουν 8ωρο ύπνου. Επίσης, όσοι έχουν πρόβλημα με τον ύπνο είναι 27% πιο πιθανό να καταλήξουν… παχύσαρκοι!


4. Πίνετε πολύ νερό
Για την ακρίβεια, δύο ποτήρια νερό πριν από κάθε γεύμα μπορούν να σας βοηθήσουν να χάσετε μέχρι και 7 κιλά σε 12 εβδομάδες!
 

5. Κόψτε τη ζάχαρη
Προτιμήστε λαχανικά, πρωτεΐνες και προϊόντα ολικής αλέσεως, αντί για επεξεργασμένες τροφές. Προτιμήστε την κανέλα σε σκόνη στα δημητριακά ή το τσάι σας, αντί για ζάχαρη.

Με απλές αλλαγές στην καθημερινή διατροφή το λίπος στην κοιλιά μπορεί να περιοριστεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια