Νέα αύξηση στις ηλεκτρονικές αγορές στα σούπερ μάρκετ το 2023 - Οι κατηγορίες με τη μεγαλύτερη άνοδο - THERMISnews.gr

Τελευταία Νέα:

Νέα αύξηση στις ηλεκτρονικές αγορές στα σούπερ μάρκετ το 2023 - Οι κατηγορίες με τη μεγαλύτερη άνοδο



Συνέχισαν και το 2023 να ανεβαίνουν οι ηλεκτρονικές αγορές στα σούπερ μάρκετ, καθώς το πρώτο τρίμηνο παρουσίασαν αύξηση 10% σε αξία, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2023.


Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε σήμερα η Convert Group, ο τζίρος στις ηλεκτρονικές αγορές στα σούπερ μάρκετ άγγιξε τα 76 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, χωρίς όμως να περιλαμβάνονται οι Q-Commerce παίκτες Box, eFood Market, Instashop, Pop Market, Rabbit & Wolt που κερδίζουν συνεχώς μερίδιο στην ελληνική αγορά.

Αξιοσημείωτη είναι επίσης και η αύξηση των παραγγελιών κατά 9%, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022, με τα τεμάχια που τοποθετούνται στο καλάθι να μειώνονται κατά 10%, ωστόσο η μέση αξία του κάθε προϊόντος αυξήθηκε κατά 10%


Οι κατηγορίες με τη μεγαλύτερη αύξηση

Στις κατηγορίες που αυξήθηκαν σε αξία online αγορών το πρώτο τρίμηνο του 2023 συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του 2022 αναδεικνύονται οι εξής: 

+33% σε προϊόντα για κατοικίδια, 
+19% σε χαρτικά και είδη καθαρισμού, 
+13% σε ποτά και αναψυκτικά, 
+11% σε είδη αρτοποιίας, 
+10% σε βρεφικά είδη, 
+8% σε φρέσκα τρόφιμα, 
+8% σε κατεψυγμένα τρόφιμα, 
+6% σε προϊόντα περιποίησης και ομορφιάς, ενώ τα λοιπά είδη αυξήθηκαν σε αξία (Euro) online αγορών κατά 8%.

Η πιο δημοφιλής ημέρα για τα οnline ψώνια του νοικοκυριού εξακολουθεί να είναι η Δευτέρα , αφού το 17% των συνολικών παραγγελιών γίνονται την συγκεκριμένη ημέρα. Σε παρόμοια τάση κινείται πλέον και η Παρασκευή, με το ποσοστό των συνολικών παραγγελιών να ανέρχεται αντίστοιχα σε ποσοστό περίπου 17%

Στην τρίμηνη έκθεσή της η Convert Group γίνεται ειδική αναφορά στην κατηγορία των φρέσκων τροφίμων, αφού ήταν η κατηγορία με την μεγαλύτερη συμμετοχή στην αξιακή ανάπτυξη για το 2022, με την αύξηση των σχετικών προϊόντων να ανέρχεται στο 8%. 

Σημειώνεται ότι η τοποθέτηση συσκευασμένων προϊόντων στα καλάθια των καταναλωτών κυμάνθηκε στα ίδια επίπεδα, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.