Φουντώνει ο τηλεοπτικός «πόλεμος» στις εγχώριες τηλεπικοινωνίες το 2022 - THERMISnews.gr
ΗΡΩΝ

Φουντώνει ο τηλεοπτικός «πόλεμος» στις εγχώριες τηλεπικοινωνίες το 2022



«Όπου υπάρχει καλό περιεχόμενο θα είμαστε εκεί. Είναι δομικό το θέμα. Αν παρουσιαστεί η ευκαιρία για συμφωνίες σε premium content τηλεοπτικό περιεχόμενο, θα το κάνουμε». Με αυτή τη φράση ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodadone Ελλάδας, κ. Χάρης Μπρουμίδης, ξεκαθάρισε χθες την πρόθεση της εταιρείας να μην αφήσει τη συνδρομητική τηλεόραση να εξελιχθεί σε προνομιακό πεδίο δράσης του ανταγωνισμού και δη, των Cosmote και Nova. 

Πρόκειται για κάτι παραπάνω από ένα απλό στίγμα προθέσεων του επικεφαλής της Vodafone, αφού η εταιρεία φαίνεται ότι βρίσκεται πολύ κοντά στην επίτευξη «ηχηρών» συμφωνιών, προκειμένου να εμπλουτίσει το τηλεοπτικό περιεχόμενο που παρέχει στους συνδρομητές της.

Πληροφορίες θέλουν τη Vodafone να βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με την HBO max, ώστε να ενσωματώσει την πλατφόρμα στο «μπουκέτο» υπηρεσιών του Vodafone TV. Αντίστοιχα προχωρημένες, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, είναι και οι συνομιλίες που διεξάγει με τον παγκόσμιο κολοσσό της Disney.

Δηλώνοντας «παρών» στον διογκούμενο ανταγωνισμό των εγχώριων παρόχων για το τηλεοπτικό περιεχόμενο, η Vodafone, δείχνει να εκλαμβάνει τη συνδρομητική τηλεόραση ως κομβικό κομμάτι της εμπορικής της πολιτικής της. «Δεν μπορεί να υπάρχει εμπορικό πακέτο χωρίς υπηρεσίες TV. Στηρίζουμε μεγάλο τμήμα της εμπορικής μας πολιτικής στις υπηρεσίες τηλεοπτικού περιεχομένου. Θέλουμε να έχουμε πολύ καλό τηλεοπτικό περιεχόμενο» τόνισε o κ. Μπρουμίδης.


Κύριος πυλώνας το entertainment

Η εταιρεία, μετά από την απώλεια της συνεργασία με την Nova, η οποία της εξασφάλιζε αθλητικό περιεχόμενο, αναζητά νέες συνεργασίες με στόχο να δημιουργήσει ένα ανταγωνιστικό πακέτο στην ψυχαγωγία, στοχεύοντας στην αύξηση στων συνδρομητών της από τις 140.000 σήμερα στις 200.000.

«Κύριος πυλώνας μας είναι το entertainment και όχι το αθλητικό περιεχόμενο. Θέλουμε να έχουμε κανάλια σπορ. Φτάνει τα κόστη, με τα οποία αγοράζουμε να παράγουν αξία. Στην αρχική συμφωνία με τη Nova πληρούνταν αυτή η προϋπόθεση. Όταν έληξε η προηγούμενη συμφωνία μας, το συμβόλαιο που μας πρότειναν δεν παρήγαγε αξία για εμάς. Προτιμήσαμε να επενδύσουμε αυτά τα κεφάλαια στο entertainment», τόνισε ο επικεφαλής της Vodafone σε χθεσινή συνάντηση με δημοσιογράφους.

Οι δηλώσεις του κ. Μπρουμίδη ευθυγραμμίζονται με τη στρατηγική της εταιρείας για ένα διαφορετικό μοντέλο δραστηριοποίησης στο πεδίο του τηλεοπτικού περιεχομένου, ειδικά. Η Vodafone δείχνει να κινείται στη λογική της συγκέντρωσης περιεχομένου από διαφορετικές πλατφόρμες, με στόχο την παροχή στον συνδρομητή ενός εξατομικευμένου πακέτου υπηρεσιών.


H συνδρομητική «πίτα»

Με βάση τα τελευταία επίσημα στοιχεία, η Cosmote TV έχει 578.851 συνδρομητές (εξάμηνο 2021), ενώ η Nova στο τέλος του 2020 είχε 318.629 συνδρομητές λιανικής και 144.865 χονδρικής (περιλαμβάνονται και αυτοί στην Κύπρο), σύνολο 463.494.

Το μερίδιο της Vodafone είναι 140.000 συνδρομητές. Μαζί με τις ξένες πλατφόρμες (και κυρίως το Netflix το οποίο δεν ανακοινώνει αριθμό συνδρομητών) εκτιμάται ότι οι χρήστες συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα φθάνουν το 1,5 εκατ.


moved.gr