Τελευταία Νέα:

Η αμήχανη αλήθεια πίσω από τις ερωτικές σκηνές στον κινηματογράφο



Πολλές από τις ερωτικές σκηνές που βλέπουμε στις ταινίες μοιάζουν αβίαστες, φυσικές και απόλυτα αισθησιακές. Ωστόσο, πίσω από αυτές τις hot παραγωγές του Χόλιγουντ κρύβεται πολύ σκέψη, σκληρή δουλειά και προετοιμασία για να ολοκληρωθούν.

Κι επειδή οι ερωτικές σκηνές είναι κάτι υποκειμενικό, αυτοί που συμμετέχουν έχουν ποικιλία από κόλπα και τεχνικές κρυμμένα στο μανίκι τους για να τις κάνουν πιστευτές για το κοινό και όσο πιο άνετες γίνεται για τους πρωταγωνιστές.

Παρακάτω έχουμε μερικά από τα μυστικά πίσω από αυτές τις σκηνές που βλέπεις στην τηλεόραση αλλά και τον κινηματογράφο.

Το γυμνό και η προσομοίωση του σεξ υπογραμμίζονται με κάθε λεπτομέρεια στο συμβόλαιο του κάθε ηθοποιού και τις συζητούν πριν γίνει η διαλογή.

Αν βλέπεις έναν γυμνό ηθοποιό στην οθόνη, είναι σημαντικό να ξέρεις ότι νομικά συμβόλαια που αναγράφουν όλες τις λεπτομέρειες για το γυμνό έχουν υπογραφεί πριν να αποδεχτεί το ρόλο.

Η ένωση SAG-AFTRA απαιτεί έναν οδηγό γυμνού ως προαπαιτούμενο σε κάθε συμβόλαιο για τους ρόλους που απαιτούν “γυμνό, λίγο γυμνό ή προσομοίωση ερωτικών πράξεων”.

Αυτό το έγγραφο το διαπραγματεύεται ο ηθοποιός, ο εκπρόσωπός του και η ομάδα παραγωγής και σε αυτόν αναφέρεται με κάθε λεπτομέρεια τι είναι πρόθυμος ο ηθοποιός να κάνει στην οθόνη.

Περιλαμβάνει πληροφορίες για τη σκηνή, το είδους του γυμνού που απαιτείται, περιορισμό στη χρήση του υλικού και κάθε λεπτομέρεια ή όρους στα οποία συμφωνούν ο ηθοποιός και ο παραγωγός.

Δεν είναι ασυνήθιστο ο οδηγός γυμνού να περιλαμβάνει μικρές λεπτομέρειες όπως ποιο σημείο του σώματος θα φαίνεται και πόσο ακριβώς.

Παρόλο που η συμφωνία είναι συμβόλαιο η SAG-AFTRA υπογραμμίζει την σημασία της συναίνεσης. “Θυμηθείτε, ακόμα κι αν έχετε υπογράφει τον οδηγό γυμνού, έχετε κάθε δικαίωμα να αποσύρεται τη συναίνεση σας οποιαδήποτε στιγμή πριν από το γύρισμα της σκηνής.”

Αν κάποιος ηθοποιός δεν ανήκει στην ένωση, δεν μπορεί να προστατευτεί από εκείνη. Για αυτό και πολλοί επιλέγουν να μην κάνουν τέτοιες σκηνές σε παραγωγές που δεν ανήκουν στην ένωση.

Κάποιοι σκηνοθέτες προτιμούν οι ερωτικές σκηνές να είναι χορογραφημένες με κάθε λεπτομέρεια.

Σε κάθε σκηνή, το κόλλημα είναι ένα τυπικά πρώτο βήμα. Οι σκηνοθέτες μιλούν με τους ηθοποιούς για το πού και πότε πρέπει να κουνηθούν κατά τη διάρκεια της σκηνής. Το ίδιο συμβαίνει συχνά και κατά τη διάρκεια τη ερωτικής σκηνής. Κάποιοι σκηνοθέτες, όπως ο David Fincher (“Gone Girl,” “Fight Club,” “Seven”), θα σκεφτεί συγκεκριμένες κινήσεις πριν ξεκινήσει το γύρισμα.

Ο Neil Patrick Harris είπε σε συνέντευξή του στο περιοδικό Out ότι η ερωτική σκηνή στην ταινία “Gone Girl” ήταν χορογραφημένη με κάθε λεπτομέρεια.

Υπάρχουν όμως και στιγμές που σκηνοθέτες προτιμούν τον αυτοσχεδιασμό στις ερωτικές σκηνές.

Για άλλους σκηνοθέτες, όπως ο Jean-Marc Vallée (“Dallas Buyers Club,” “Wild,” “Big Little Lies”) η χορογραφία μπορεί να μπερδέψει τον φυσικό ρυθμό μιας ερωτικής σκηνής. Μιλώντας στους The New York Times προτιμά να μην χορογραφεί και να μη μπλοκάρει τις σκηνές μπροστά στο χρόνο.

“[Στην ταινία ‘Wild’] δεν υπήρχε πλάνο για το αγόρι να πάρει τη Reese [Witherspoon],να την γυρίσει και να την πάρει από πίσω, απλά συνέβη κατά τη διάρκεια του γυρίσματος. Και [στην ταινία ‘Dallas Buyers Club’] με τον Matthew [McConaughey], σε κάποια φάση είχαμε ένα τρίο, με δύο κοπέλες στο τροχόσπιτο με τον φίλο του να βλέπει και είχε πάρει φόρα” εξήγησε ο Vallée.

Αν είναι ή όχι πρόθυμος ένας ηθοποιός να αυτοσχεδιάσει σε μια σκηνή είναι κάτι που μπορεί να το διαπραγματευτεί με τον οδηγό γυμνού της SAG-AFTRA.

Οι ηθοποιοί συχνά φορούν κάλυψη στις ευαίσθητες περιοχές κατά τη διάρκεια των σκηνών.

Έχεις αναρωτηθεί ποτέ βλέποντας σκηνές πάθους για το πόσο γυμνοί είναι οι πρωταγωνιστές; Η αλήθεια είναι ότι κάποια σημεία τους που δεν φαίνονται στο κάδρο ή στη σκηνή λόγω της τοποθέτησης του σώματός τους μπορεί να φορούν προστατευτικό. Είναι σαν επίδεσμος που καλύπτει την μπροστινή μεριά και δένει πίσω. “Δεν μοιάζει και τόσο άνετο” αναφέρει στο περιοδικό Glamour ο Michelle Ashford, δημιουργός του “Masters of Sex”. Όσο για το πώς καλύπτουν το πέος, η απάντηση είναι, κυριολεκτικά, με κάλτσα.

Εσώρουχα σε nude αποχρώσεις, make up σε όλο το σώμα και άλλες καλύψεις χρησιμοποιούνται για να “κρύψουν” συγκεκριμένα μέρη τους σώματος στην κάμερα.

Στην προσομοίωση του σεξ, αντικείμενα όπως μαξιλάρια τοποθετούνται ανάμεσα στους ηθοποιούς και προσθετικά μπορεί να χρησιμοποιηθούν για να δημιουργήσουν την ψευδαίσθηση του σεξ.

Κάποιες φορές, όταν ένας ηθοποιός δεν συμφωνεί να κάνει σκηνές γυμνού, χρησιμοποιούνται ντουμπλέρ ή/και επεξεργασία μέσω υπολογιστή.

Φυσικά, ότι ισχύει για τους πρωταγωνιστές σχετικά με τα συμβόλαιο που υπογράφουν για τις ερωτικές σκηνές ισχύει και για τους ντουμπλέρ. Κάποιες φορές αξιοποιούνται περισσότεροι από ένας για μία μόνο σκηνή. Στις περιπτώσεις που πρέπει να φαίνεται και το πρόσωπο των πρωταγωνιστών και είναι κάπως πιο περίπλοκο τότε υπάρχει η βοήθεια της τεχνολογίας.

Μερικές ακόμα αλήθειες
Κάποιες σκηνές γυρίζονται με περιορισμένο αριθμό ατόμων από την παραγωγή, το “κλειστό σετ”, για να νιώθουν άνετα οι ηθοποιοί.

Πολλοί ηθοποιοί χρησιμοποιούν το χιούμορ ως όπλο για να ελαφρύνουν τη στιγμή του γυρίσματος.

Αρκετοί παραγωγοί και σκηνοθέτες καταλαβαίνουν ότι μια ερωτική σκηνή μπορεί να φανεί αμήχανη στο κοινό.

Αν και είναι σύντομες, μπορεί να πάρει πολύ χρόνο για να γυριστούν.

Οι ηθοποιοί δεν ερεθίζονται, όπως μπορεί να φαίνεται στην οθόνη,

Αν και δεν υπάρχει νόρμα, υπάρχει περίπτωση η ερωτική σκηνή να γυριστεί στην πρώτη κιόλας συνάντηση των πρωταγωνιστών.

Πολλοί ηθοποιοί νιώθουν άβολα να βλέπουν τις ερωτικές τους σκηνές.




Δεν υπάρχουν σχόλια