Τελευταία Νέα:

4 συμβουλές για να μην αρρωστήσουμε το φθινόπωρο



Η πτώση της θερμοκρασίας το φθινόπωρο και ο περισσότερος χρόνος που περνάμε σε εσωτερικούς χώρους, σημαίνει περισσότερη έκθεση σε βακτήρια, ιούς και άλλα μικρόβια που μπορεί δυνητικά να μας κάνουν να αρρωστήσουμε.


Και ενώ κάνουμε μια προσπάθεια κάθε φθινόπωρο και χειμώνα για να αποφύγουμε να καταλήξουμε άρρωστοι, η τρέχουσα παγκόσμια πανδημία μας κάνει να λαμβάνουμε επιπλέον προφυλάξεις. Έτσι παρακάτω σας προτείνουμε μερικά βήματα που εάν τα ακολουθήσετε, θα μειώσετε τις πιθανότητες να αρρωστήσετε αυτό τον φθινόπωρο.

Πλένετε συχνά τα χέρια σας με νερό και σαπούνι.


Μπορεί να φαίνεται προφανές, αλλά το πλύσιμο των χεριών εξακολουθεί να είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για την πρόληψη της εξάπλωσης πολλών νοσημάτων, όπως και της COVID-19. Για να αποφύγετε να αρρωστήσετε γενικά, πρέπει να πλένετε τα χέρια σας συχνά.

Φορέσετε μάσκα.
Αυτό είναι ίσως το πιο εύκολο πράγμα που μπορείτε να κάνετε για να αποτρέψετε την εξάπλωση της νόσου COVID-19, όσο και άλλων κοινών χειμερινών ασθενειών. Φορέστε μάσκα όταν βρίσκεστε σε εσωτερικούς χώρους και σε εξωτερικούς με πολύ κόσμο.

Να επιλέγετε τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C.


Η Βιταμίνη C περιέχεται κυρίως σε φυτικές τροφές: στα φρέσκα φρούτα και λαχανικά, όπως τα εσπεριδοειδή, το μπρόκολο, τα σκουροπράσινα λαχανικά, τις κόκκινες και τις πράσινες πιπεριές, τις φράουλες και τα ακτινίδια, στην πατάτα, στα μούρα. H συνιστώμενη καθημερινή ποσότητα πρόσληψης βιταμίνης C είναι τα 90 mg για τους άνδρες και τα 75 mg για τις γυναίκες, ενώ στους καπνιστές συστήνεται η πρόσληψη επιπλέον 35 mg.

Επιλέξτε μια υγιεινή διατροφή.


Αυτός είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να διατηρείστε ένα ισχυρό ανοσοποιητικό σύστημα. Συμπεριλάβετε τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη D, όπως ο σολομός και το γάλα, για μια επιπλέον ενίσχυση της ανοσίας, αλλά γενικά απλώς βεβαιωθείτε ότι συνεχίζετε να τρώτε πολλά φυλλώδη χόρτα, λαχανικά και φρούτα όλο το χρόνο.








Δεν υπάρχουν σχόλια