Τελευταία Νέα:

Παιδί και παγωτό: Όλα όσα πρέπει να προσέξετε



Κακά τα ψέματα, το παγωτό είναι η αγαπημένη λιχουδιά μικρών και μεγάλων. Και είναι από τα γλυκά που είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το καλοκαίρι.


Η αλήθεια είναι πως δεν μπορείτε να το στερήσετε από τα παιδιά σας. Ούτε, όμως, να υποκύπτετε κάθε φορά που σας το ζητάνε. Χρειάζεται ένα μέτρο. Γιατί μπορεί το παγωτό να είναι μια δροσερή απόλαυση, όμως, είναι και μία θερμιδική «βόμβα».

Δείτε, λοιπόν, παρακάτω τι χρειάζεται να προσέξετε σχετικά με τα παγωτά:

Όχι υπερβολές
Καλό είναι, όπως είπαμε, να κρατήσετε μία ισορροπία. Μπορεί να σας ζητάει το παιδί καθημερινά παγωτό, αλλά δεν θα πρέπει συνέχεια να υποκύπτετε. Το επιθυμητό είναι να τρώει 2 με 3 (στην υπερβολή) παγωτά. Ναι, ξέρουμε κι εμείς μετράγαμε μικρά παγωτά, αλλά τώρα που γνωρίζουμε, πρέπει να προσέξουμε.

Προτιμήστε το σπιτικό παγωτό
Όπως κάθε τι σπιτικό είναι προτιμότερο του εμπορίου. Επιπλέον, με το σπιτικό παγωτό θα είστε σε θέση να ελέγξετε την ποσότητα που θα βάλετε στο παιδί. Αν θα τρώει καθημερινά παγωτό, η προβλεπόμενη μερίδα ορίζεται ως ½ φλιτζάνι.

Αποφύγετε τις γαρνιτούρες
Ξηροί καρποί, σιρόπι, τρούφα σαντιγί και άλλες γαρνιτούρες ωραίες και γευστικές, αλλά αυξάνουν τις συνολικές θερμίδες του παγωτού. Οπότε τις αποφεύγετε. Τώρα, αν το παιδί ζητήσει κάποιο από τα παραπάνω, απλά βάζετε μικρότερη ποσότητα παγωτού.

Να δίνετε πάντα σημασία στα συστατικά του παγωτού από το εμπόριο
Αν πρόκειται για συσκευασμένα να διαβάζετε πάντα τη διατροφική τους ετικέτα. Επιλέγετε εκείνα των οποίων αναγνωρίζετε τα περισσότερα συστατικά όπως το γάλα, τη ζάχαρη, τα αυγά και να αποφεύγετε εκείνα που περιέχουν περισσότερα συντηρητικά και άλλες ουσίες. Επίσης, να είστε προσεκτικοί στην αλλοίωσή τους.



Δεν υπάρχουν σχόλια