Τελευταία Νέα:

Η αξία του πρωινού στην παιδική διατροφή – Τι επιλογές έχουμε; [vid]


Το πρωινό γεύμα είναι απαραίτητο για όλους μας και ακόμη περισσότερο για την υγεία των παιδιών, επισημαίνουν οι διατροφολόγοι.

Το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας, όχι μόνο για τους μεγάλους, αλλά και για τα παιδιά, γι’ αυτό και δεν πρέπει να παραλείπεται. Δεν είναι λίγα, όμως, εκείνα τα παιδιά που πίνουν μόνο ένα ποτήρι γάλα πριν φύγουν για το σχολείο (και αυτό αν προλάβουν), επειδή δυσκολεύονται να ξυπνήσουν νωρίτερα.

Η αξία του πρωινού στην παιδική διατροφή

Όπως αναφέρει και η διατροφολόγος του Mothersblog, Ευσταθία Παπαδά, «παλαιότερα αλλά και νεότερα ερευνητικά δεδομένα από την Ελλάδα και το εξωτερικό συνδέουν την απουσία του πρωινού από τη διατροφή με αυξημένο κίνδυνο για την εκδήλωση σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2 στα παιδιά. Επίσης, τα παιδιά που καταναλώνουν πρωινό, μπορούν να διατηρήσουν πιο εύκολα ένα φυσιολογικό σωματικό βάρος, σε σχέση με τα παιδιά που το παραλείπουν κι έχουν μεγαλύτερη τάση προς το υπέρβαρο και την παχυσαρκία.

»Επιπρόσθετα, η παράλειψη του πρωινού μπορεί να συσχετίζεται με υψηλά επίπεδα λιπιδίων στο αίμα και αυξημένο κίνδυνο για καρδιαγγειακά νοσήματα. Ακόμη, τα παιδιά που συνηθίζουν να καταναλώνουν το πρωινό τους, έχουν συνήθως μία επαρκέστερη σε θρεπτικά συστατικά διατροφή. Και μην ξεχνάτε πως το πρωινό θα εξασφαλίσει την ενέργεια που χρειάζονται τα παιδιά για να αποδώσουν στο σχολείο!».

Γι’ αυτούς τους λόγους, λοιπόν, προτείνει να ξυπνάτε τα παιδιά 15 λεπτά νωρίτερα, προκειμένου να έχουν χρόνο να φάνε το πρωινό τους.

Μερικές γρήγορες, θρεπτικές και νόστιμες επιλογές για πρωινό μπορείτε να βρείτε στο βίντεο που ακολουθεί.



Πηγή: mothersblog.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια