Τελευταία Νέα:

Τονώστε την ενέργειά σας με αυτές τις τροφές!



Η διάθεση και η ευεξία σας μπορεί να αυξηθεί με την κατανάλωση ορισμένων τροφών, όπως έχουν δείξει σειρά μελετών.


Μια ισορροπημένη διατροφή που περιλαμβάνει ποικιλία φρούτων και λαχανικών, δημητριακά ολικής άλεσης, πρωτεΐνες και λιπαρά από υγιεινές πηγές είναι ό,τι χρειάζεστε στη συγκεκριμένη περίπτωση.

Οι υδατάνθρακες, από τη θέση τους στο μεταβολισμό του ανθρώπου, έχουν ιδιαίτερη σημασία για το αίσθημα της ενέργειας και της ευεξίας. Και αυτό επειδή αφενός αποτελούν τη βασική τροφή για τον εγκέφαλο και αφετέρου είναι το πρώτο καύσιμο που χρησιμοποιεί ο οργανισμός στην άσκηση.

Για να κατακτήσουμε τον στόχο μας, σύμφωνα με τον διατροφολόγο Ανδρέα Κωνσταντουδάκη, χρειάζεται να πετύχουμε την όσο το δυνατό πιο σταθερή τροφοδοσία του οργανισμού με υδατάνθρακες.

 Αυτό μπορεί να γίνει με τα συχνά γεύματα που περιέχουν σύνθετους υδατάνθρακες με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, δηλαδή υδατάνθρακες που καθυστερούν να απορροφηθούν από τον οργανισμό, διοχετεύονται πιο ομαλά και διατηρείται περισσότερη ώρα το αίσθημα της ενέργειας και της ευεξίας. 

Οι σύνθετοι υδατάνθρακες είναι τα δημητριακά ολικής άλεσης, ζυμαρικά ολικής, ρύζι καστανό, ψωμί ολικής, όσπρια, λαχανικά. Κοινό τους χαρακτηριστικό είναι η ύπαρξη φυτικών ινών. Τα φρούτα επίσης αποτελούν καλή επιλογή στα πλαίσια ενός ισορροπημένου γεύματος.

Πώς, όμως, μπορούμε να καταμερίσουμε ιδανικά τα θρεπτικά συστατικά για να φτάσουμε το επιθυμητό αποτέλεσμα;

Παρακάτω, ο διατροφολόγος Ανδρέας Κωνσταντουδάκης και η διαιτολογική ομάδα του κέντρου διατροφής Nutrition Support έχουν φτιάξει ένα πρότυπο διαιτολόγιο ώστε να δείτε στην πράξη πώς γίνεται ο καταμερισμός των υδατανθράκων στα γεύματα και τι εννοούμε με την έννοια ισορροπημένο γεύμα.

Ιδού το Ημερήσιο Διαιτολόγιο των 2000 θερμίδων. Δείτε το παρακάτω άλμπουμ:







Πηγή: ratpack.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια