Οι μαθητές του 2ου Γυμνασίου Μίκρας ταξιδεύουν και εκπαιδεύονται μέσα από δύο Erasmus+

Η ανακοίνωση του Δήμου:
Συγχαρητήρια αξίζουν στους εκπαιδευτικούς και τους μαθητές του 2ου Γυμνασίου Μίκρας για τη συμμετοχή τους σε δύο Erasmus + και μάλιστα με απτά αποτελέσματα όπως ένα βιβλίο συνταγών, ένα διαδικτυακό οδηγό υγιεινής ζωής και άλλα πολλά.
Το δραστήριο αυτό σχολείο προωθεί την υιοθέτηση ενός υγιεινού τρόπου ζωής από τους εφήβους, την αγάπη και το σεβασμό στο περιβάλλον, καθώς και τη βελτίωση των ψηφιακών δεξιοτήτων των μαθητών μέσα από διαδικασίες μάθησης και συγκεκριμένα μέσα από το μάθημα της περιβαλλοντικής εκπαίδευσης.
Πρόκειται για το έργο “Healthy Generation”, που μόλις ολοκληρώθηκε και για το έργο Online learning using the example of Environmental Education» που θα ολοκληρωθεί το 2020.
Καθένα από τα τρία σχολεία ήταν υπεύθυνο για μία θεματική ενότητα. Τα παιδιά από στη Σλοβακία ανέλαβαν τις “Ευρωπαϊκές Κουζίνες”, οι μαθητές από την Ελλάδα ασχολήθηκαν με την ενότητα “Πρόχειρη διατροφή vs Υγιεινής διατροφής”, ενώ τα παιδιά από τη Ρουμανία μελέτησαν με “τα οφέλη του αθλητισμού και της φυσικής δραστηριότητας”.
Οι μαθητές που συμμετείχαν στο πρόγραμμα είχαν την ευκαιρία να ανταλλάξουν επισκέψεις με τους μαθητές από τις άλλες δύο χώρες και να συνεργαστούν μέσα από την ανταλλαγή εμπειριών και αθλητικών τεχνικών. Στη διάρκεια των επισκέψεων, οι μαθητές ανακάλυψαν τις τοπικές κουζίνες και τα οφέλη τους. Δοκίμασαν και μαγείρεψαν σε κάθε χώρα παραδοσιακές συνταγές.
Το δεύτερο πρόγραμμα «Online learning using the example of Environmental Education» ξεκίνησε το 2018 και θα ολοκληρωθεί το 2020. Είναι μια σύμπραξη σχολείων από τέσσερεις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης: το 2ο Γυμνάσιο Μίκρας από την Ελλάδα, τους μαθητές από το Μπράουνσβάιγκ της Γερμανίας, τους μαθητές από τη Γρανάδα της Ισπανίας και τους μαθητές από τις Αζόρες της Πορτογαλίας.
Στόχος του προγράμματος είναι οι μαθητές να βελτιώσουν τις δεξιότητες χειρισμού ψηφιακών εφαρμογών και προγραμμάτων εμπνεόμενοι από περιβαλλοντικές διαδικασίες και φαινόμενα. Επιπλέον οι μαθητές μαθαίνουν για την ανανεώσιμη ενέργεια και τις πηγές της, αυξάνουν περαιτέρω την ευαισθητοποίηση τους για βιώσιμη ανάπτυξη καθώς επίσης και για θέματα αειφορίας και οικολογικής διαχείρισης του περιβάλλοντος.
Μέσω των εργασιών τους και του παραγόμενου ψηφιακού υλικού, αναδεικνύουν τις δυσκολίες και τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν διαφορετικές περιοχές στην Ευρώπη σε θέματα ανανεώσιμης ενέργειας και αειφορίας και διερευνούν επιλογές για το τι μπορεί να γίνει, έχοντας ευθύνη και για τις μελλοντικές γενιές.

