Τελευταία Νέα:

Τι μπορεί να σας προσφέρει μία και μόνο κουταλιά ταχίνι;


Αν και έχει συνδεθεί περισσότερο με την περίοδο της νηστείας, ωστόσο, λίγοι είναι αυτοί που γνωρίζουν τα πραγματικά του οφέλη.

Το ταχίνι αποτελεί τρόφιμο εξαιρετικής θρεπτικής αξίας, με καλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνη, ωφέλιμα λιπαρά οξέα και απαραίτητα για την καλή υγεία και ισορροπία του οργανισμού μέταλλα και ιχνοστοιχεία.

Δεν είναι τυχαίο, άλλωστε, ότι στις χώρες της Μέσης Ανατολής αποτελεί βασικό συστατικό της καθημερινής διατροφής, καθώς χρησιμοποιείται για την παρασκευή πολλών φαγητών.

Τι κερδίζετε με μόλις μία κουταλιά ταχίνι:

 Ενέργεια 89 θερμίδες
 Πρωτεΐνη 2,55 γρ.
 Ολικά λιπαρά 8,06 γρ.
 Υδατάνθρακες 3,18 γρ.
 Φυτικές ίνες 1,4 γρ.
 Απλά σάκχαρα 0,07 γρ.
 Ασβέστιο 64 mg
 Σίδηρος 1,34 mg
 Μαγνήσιο 14 mg
 Φώσφορος 110 mg
 Κάλιο 62 mg
 Νάτριο 17 mg
 Ψευδάργυρος 0,69 mg
 Χαλκός 0,242 mg
 Μαγγάνιο 0,218 mg
 Σελήνιο 0,3 μg
 Θειαμίνη 0,183 mg
 Ριβοφλαβίνη 0,071 mg
 Νιασίνη 0,818 mg
 Παντοθενικό οξύ 0,104 mg
 Βιταμίνη Β6 0,022 mg
 Φυλλικό οξύ 15 μg
 Βιταμίνη E 0,04 mg

Πώς μας ωφελεί το ταχίνι;
  1. Συμβάλλει στην προστασία του οργανισμού μας από τους οξειδωτικούς παράγοντες, που ευθύνονται για μια σειρά από προβλήματα υγείας, όπως τα καρδιαγγειακά νοσήματα, ο σακχαρώδης διαβήτης και διάφορες μορφές καρκίνου.
  2. Καταπολεμά τη δημιουργία ελεύθερων ριζών, που σχετίζονται με τη γήρανση των κυττάρων του οργανισμού.
  3. Εμποδίζει, λόγω των συστατικών του, την οξείδωση των λιπαρών οξέων στον οργανισμό, που αποτελεί το πρώτο στάδιο και ένα σημαντικό αιτιολογικό μηχανισμό για τη δημιουργία αθηροσκλήρωσης.
  4. Μειώνει τα επίπεδα χοληστερίνης στον οργανισμό.
  5. Λόγω των λιγνανών συμβάλλει στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης.
  6. Είναι ιδανικό για όσους πάσχουν από διαβήτη, καθώς έχει σχετικά χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη.


Πηγή: voicenews.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια