Η πρώτη πολιτική διαφήμιση τεχνητής νοημοσύνης στην Αμερική είναι γεγονός - THERMISnews.gr

Τελευταία Νέα:

Η πρώτη πολιτική διαφήμιση τεχνητής νοημοσύνης στην Αμερική είναι γεγονός



Μια πλήρως τεχνητής νοημοσύνης προεκλογική διαφήμιση θα αρχίσει να προβάλλεται την επόμενη εβδομάδα σε ραδιοτηλεοπτικές, καλωδιακές και streaming υπηρεσίες στη Βόρεια Καρολίνα.

Πιστεύεται ότι είναι η πρώτη του είδους της που εμφανίζεται στους αιθέρες της πολιτείας. Παρουσιάζει μια παρωδία εκδοχή του Ρεπουμπλικάνου υποψηφίου Μαρκ Ρόμπινσον, εκστομίζοντας δηλώσεις που ο υποψήφιος έχει κάνει στην πραγματικότητα σε άλλους χώρους -από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έως τις θρησκευτικές λειτουργίες.

Ο δημιουργός της διαφήμισης, ο δωρητής των Δημοκρατικών Todd Stiefel, θέλει να τραβήξει την προσοχή των ψηφοφόρων σε αυτές τις δηλώσεις, χρησιμοποιώντας τεχνητή νοημοσύνη για να αναπαραστήσει τον Robinson να τις λέει.


«Ο Robinson είπε πραγματικά ότι το κίνημα για τα πολιτικά δικαιώματα είναι βλακείες», δήλωσε ο Stiefel σύμφωνα με το wral.com. «Πραγματικά είπε και πιστεύει ότι ο νόμος περί προσιτής περίθαλψης είναι μια προσπάθεια υποδούλωσης των ανθρώπων. Αυτά είναι πραγματικά εξωφρενικά, σκληρά πράγματα».

Ο εκπρόσωπος του Robinson, Mike Lonergan, επέκρινε πριν λίγες ημέρες τον Stiefel για αυτές τις επιθέσεις. «Το έργο του Stiefel είναι γεμάτο από ψεύτικα αποσπάσματα και εξωφρενικά ψέματα, τυπικά της εκστρατείας λάσπης του Josh Stein και των Δημοκρατικών συμμάχων του εναντίον του Mark Robinson, και οι ψηφοφόροι της Βόρειας Καρολίνας θα το καταλάβουν», δήλωσε ο Lonergan.

Ο Stein, ο εν ενεργεία γενικός εισαγγελέας της πολιτείας και υποψήφιος κυβερνήτης των Δημοκρατικών, πήρε το μέρος του Robinson, επικρίνοντας την εκστρατεία για τη χρήση της τεχνητής νοημοσύνης.

«Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης στη διαφήμιση της προεκλογικής εκστρατείας είναι η λάθος προσέγγιση», δήλωσε ο διευθυντής της εκστρατείας του Stein, Jeff Allen, σε δήλωση που έστειλε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και η οποία επέκρινε, επίσης, τις θέσεις του Robinson για τις αμβλώσεις και τη χρηματοδότηση της εκπαίδευσης.

Ο Stiefel, όμως, δήλωσε ότι η τελευταία διαφημιστική του εκστρατεία ακολουθεί διαφορετική προσέγγιση.

«Ελπίζουμε να διασχίσουμε τα σιλό των μέσων ενημέρωσης χρησιμοποιώντας το χιούμορ για να προσεγγίσουμε τους ανθρώπους και να τους κάνουμε να γελάσουν και να διασκεδάσουν», δήλωσε ο Stiefel.

Αλλά ο στόχος της διαφημιστικής εκστρατείας δεν είναι μια ατάκα για τον Stiefel.

«Ο γενικός στόχος είναι να σώσουμε την αμερικανική δημοκρατία από τους εξτρεμιστές», δήλωσε. «Ο στόχος είναι να νικήσουμε τον Robinson και να ρίξουμε τον Τραμπ και στην πραγματικότητα να ανατρέψουμε ολόκληρες τις εθνικές εκλογές με το να χάσει ο Τραμπ στη Βόρεια Καρολίνα».