Εφορία: Πλήρως διαθέσιμο το myAADEapp για κινητά
Άμεσα διαθέσιμη για download και για συσκευές Android είναι πλέον η νέα εφαρμογή myAADEapp που φέρνει την εφορία στο Κινητό.
Ήδη από τις πρώτες ώρες πάνω από 1.000 χρήστες έχουν εγκαταστήσει την εφαρμογή στο κινητό τους, ενώ στο App Store όπου είναι διαθέσιμο από την περασμένη Τετάρτη, είναι ήδη top 1 free εφαρμογή για θέματα Οικονομίας.
Το myAADEapp είναι η επίσημη ψηφιακή εφαρμογή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) για φορητές συσκευές, η οποία δίνει τη δυνατότητα σε πολίτες και επιχειρήσεις να ενημερώνονται για τον λογαριασμό τους και να εκτελούν πληρωμές μέσω κάρτας ή μέσω IRIS με άμεση πίστωση της οφειλής τους.
Επιπλέον, μέσω της εφαρμογής, ο χρήστης μπορεί να μεταβάλλει το ΙΒΑΝ του τραπεζικού του λογαριασμού για την καταβολή των επιστροφών φόρου και να έχει πρόσβαση στα ραντεβού του, τα αιτήματα που έχει αποστείλει στην ΑΑΔΕ καθώς και τα μηνύματα που έχει λάβει.
Ήδη από τις πρώτες ώρες πάνω από 1.000 χρήστες έχουν εγκαταστήσει την εφαρμογή στο κινητό τους, ενώ στο App Store όπου είναι διαθέσιμο από την περασμένη Τετάρτη, είναι ήδη top 1 free εφαρμογή για θέματα Οικονομίας.
Το myAADEapp είναι η επίσημη ψηφιακή εφαρμογή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) για φορητές συσκευές, η οποία δίνει τη δυνατότητα σε πολίτες και επιχειρήσεις να ενημερώνονται για τον λογαριασμό τους και να εκτελούν πληρωμές μέσω κάρτας ή μέσω IRIS με άμεση πίστωση της οφειλής τους.
Επιπλέον, μέσω της εφαρμογής, ο χρήστης μπορεί να μεταβάλλει το ΙΒΑΝ του τραπεζικού του λογαριασμού για την καταβολή των επιστροφών φόρου και να έχει πρόσβαση στα ραντεβού του, τα αιτήματα που έχει αποστείλει στην ΑΑΔΕ καθώς και τα μηνύματα που έχει λάβει.
Τέλος στην ενότητα myWallet μπορεί σύντομα να κατεβάσει και να αποθηκεύσει χρήσιμα έγγραφα όπως βεβαιώσεις και εκκαθαριστικά, ενώ θα λαμβάνει άμεσα προσωποποιημένες ενημερώσεις για θέματα που τον αφορούν.
Τις δυνατότητες τους νέου myAADEapp παρουσίασε την προηγούμενη εβδομάδα ο Διοικητής της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) Γιώργος Πιτσιλής, όταν ήταν αρχικά διαθέσιμη για συσκευές Apple.
Tα φυσικά πρόσωπα έχουν τη δυνατότητα να βλέπουν στην οθόνη του κινητού τους σε μία μόνο εφαρμογή όλες τις φορολογικές τους υποχρεώσεις, να λαμβάνουν ειδοποιήσεις για προθεσμίες πληρωμής και να πληρώνουν με IRIS ή κάρτα φόρους και δόσεις ρυθμίσεων.
Η νέα εφαρμογή θα περιέχει σε πρώτη φάση:
1. Πληρωμή οφειλών μέσω IRIS ή κάρτας
2. Τα αιτήματα και τα ραντεβού που θα έχουν κλείσει οι φορολογούμενοι
3. Τα μηνύματα και τις ειδοποιήσεις. Θα έχουν τη δυνατότητα να λαμβάνουν ειδοποιήσεις όπως πληρωμή δόσεων ρύθμισης, ή φόρων. Σε επόμενη αναβάθμιση, οι φορολογούμενοι θα ειδοποιούνται στο κινητό τους μέσω της εφαρμογής, δύο ή τρεις ημέρες πριν λήξει η προθεσμία της πληρωμής.
4. Στοιχεία επικοινωνίας, IBAN: μέσω της εφαρμογής οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να καταχωρούν ή να αλλάξουν το IBAN
5. MyWallet: Θα υπάρχουν έγγραφα όπως φορολογική ενημερότητα, στοιχεία μητρώου και τέλη κυκλοφορίας.
Οι πληρωμές φόρων μέσω της εφαρμογής γίνονται είτε μέσω του συστήματος IRIS, είτε με κάρτα και εμφανίζονται εντός λίγων δευτερολέπτων στην ΑΑΔΕ, ενώ παρέχεται μέσω της εφαρμογής και σύνδεση με την εφαρμογή apodixi για υποβολή αναφορών μη έγκυρων αποδείξεων.
Η είσοδος στην εφαρμογή γίνεται με του κωδικούς taxis οι οποίοι αποθηκεύονται και στη συνέχεια γίνεται πιστοποίηση του χρήστη είτε μέσω face id ή δαχτυλικού αποτυπώματος, χωρίς να χρειάζεται κάθε φορά που γίνεται σύνδεση ο χρήστης να πρέπει να καταχωρεί τους κωδικούς του στο taxisnet.
Ομοίως αποθηκεύονται και οι αριθμοί καρτών που έχει επιλέξει για να πληρώσει τις υποχρεώσεις του ο φορολογούμενος (με εξαίρεση τον τριψήφιο αριθμό ασφαλείας). Οι κωδικοί αποθηκεύονται σε σύστημα που διαμόρφωσε η ΔΙΑΣ – Διατραπεζικά Συστήματα, προσφέροντας την ίδια ασφάλεια με τις εφαρμογές των ελληνικών τραπεζών.
Για περισσότερες πληροφορίες, ερωτήσεις & τεχνική υποστήριξη, σχετικά με την εφαρμογή «myAADEapp» οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) στο τηλέφωνο: 213 162 1000.
Για περισσότερες πληροφορίες, ερωτήσεις & τεχνική υποστήριξη, σχετικά με την εφαρμογή «myAADEapp» οι πολίτες μπορούν να επικοινωνούν με το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ) στο τηλέφωνο: 213 162 1000.