Προσοχή σε απάτη με δήθεν υπαλλήλους της ΔΕΔΔΗΕ
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhX63D2kDJeaNHawfsEuNYPLusmZ1kGjRH7Wl3jIgdF5m_m34Mlq_r2S5iVONgL-cMUFbgl3DplbN1ptVGPILIwOViOQoTggAVFdC2IsFuf_VRy12o06yTP0orw8npwb9N30LS8p5o3eG3oTqMXNLMaYWZVoq6qVDqh4I0ekweRDDAQdwRCekvcB_XN2Q/s16000/tilefoniki-apati-arthro.webp)
Την προσοχή των καταναλωτών για την αποφυγή απάτης από άτομα που ισχυρίζονται ότι είναι υπάλληλοι ή εκπρόσωποι του ΔΕΔΔΗΕ, εφιστά η εταιρεία.
Τα άτομα αυτά προχωρούν στην απάτη με σκοπό να αποσπάσουν προσωπικά στοιχεία αλλά και στοιχεία των προσωπικών τραπεζικών λογαριασμών (IBAN και άλλα).
Στο πλαίσιο αυτό η εταιρεία αναφέρει ότι «βάσει των αρμοδιοτήτων του, ο ΔΕΔΔΗΕ ουδεμία αρμοδιότητα έχει αναφορικά με τα θέματα τιμολόγησης του ηλεκτρικού ρεύματος ή/και με τη διαδικασία χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης για λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος (power pass)».
«Συνεπώς, τονίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ επικοινωνεί με καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας για θέματα που αφορούν σε συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος, ενώ υπογραμμίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ ζητά ή θα ζητήσει από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e-banking, IBAN κλπ), είτε τηλεφωνικά είτε μέσω εφαρμογών messenger (viber κλπ)», σημειώνεται σε ανακοίνωση της εταιρείας.