Η πρώτη εμφάνιση του γιγαντιαίου γορίλα στις οθόνες: Οι θεατές έτρεχαν πανικόβλητοι (βίντεο) - THERMISnews.gr

Τελευταία Νέα:

Η πρώτη εμφάνιση του γιγαντιαίου γορίλα στις οθόνες: Οι θεατές έτρεχαν πανικόβλητοι (βίντεο)



Ο γιγαντιαίος γορίλας κάνει την εμφάνισή του στις κινηματογραφικές αίθουσες της Νέας Υόρκης.

Ήταν 2 Μαρτίου του 1933 όταν ο «Κινγκ-Κονγκ» έκανε πρεμιέρα στις κινηματογραφικές αίθουσες της Νέας Υόρκης. Η πρώτη εμφάνιση του γιγαντιαίου γορίλα στις οθόνες προκάλεσε ουρλιαχτά σε όσες αίθουσες προβλήθηκε.

Ήταν ένας αναπάντεχος και καθόλου παράλογος τρόμος, αφού τα όσα κατέγραφαν οι κάμερες παρά την έλλειψη της τεχνολογίας στα οπτικά εφέ, έφερναν πολύ κοντά σε κάτι που θα μπορούσε ίσως και κάτω από συνθήκες, μέχρι ενός σημείου, να συμβεί.


Το έργο που αποτελεί ορόσημο στις ταινίες τρόμου εξακολουθεί να προκαλεί ρίγη συγκίνησης τους θεατές, τόσο στην αρχική του κόπια, του 1933, όσο και σ’ αυτή του 1976 και την πιο πρόσφατη, αυτή του 2005 που ακολούθησαν.

Κι εκεί ήταν η μεγάλη εισπρακτική επιτυχία της ταινίας, που μαζί με το απαραίτητο μελό και ρομάντζο, την έκαναν να μείνει στην ιστορία της έβδομης τέχνης, σαν μια πρωτοποριακή στο είδος της.

Σύμφωνα με την υπόθεση της ταινίας, ο βασιλιάς Κονγκ ζει στο φανταστικό νησί Σκαλ του Ειρηνικού Ωκεανού, μαζί με άλλα υπερμεγέθη όντα και λατρεύεται σαν Θεός από τους ντόπιους. Εκεί τον ανακαλύπτει ένα αμερικανικό κινηματογραφικό συνεργείο, τον αιχμαλωτίζει και τον μεταφέρει στη Νέα Υόρκη, με σκοπό να τον εκθέσει ως το «Όγδοο Θαύμα της Ανθρωπότητας».

Ο Κονγκ, όμως, είναι ερωτευμένος με την ξανθιά ηθοποιό Αν Ντάροου, η οποία συνόδευε το συνεργείο στο εξωτικό νησί. Όταν νοιώθει ότι η αγαπημένη του απειλείται, δραπετεύει από τα δεσμά του και αφού την απαγάγει, βρίσκει καταφύγιο στο Εμπάιρ Στέιτ Μπίλντινγκ, τον μεγαλύτερο ουρανοξύστη της Νέας Υόρκης εκείνη την εποχή, για να την προστατεύσει. Οι αρχές θα παρεξηγήσουν τις προθέσεις του και θα στείλουν εναντίον του ένα ολόκληρο σμήνος αεροπλάνων, που θα τον εξουδετερώσουν.

Η ταινία, που είναι μια τολμηρή διασκευή του μύθου της «Πεντάμορφης και του Τέρατος», έμεινε στην ιστορία του κινηματογράφου για τα εκπληκτικά εφέ του Γουίλις Ο’ Μπράιαν, τις σκηνές καταστροφής, με αποκορύφωνα τη σκηνή στο Εμπάιρ Στέιτ Μπίλντινγκ και τους ερωτικούς συμβολισμούς της. 

Η εικόνα της μικροσκοπικής Αν μέσα στην τεράστια παλάμη του γορίλα και το τρυφερό γδύσιμό της από τα ακροδάκτυλα του γορίλα, θεωρούνται από τις από τις κορυφαίες σκηνές της ταινίες.