Grand Prix Βρετανίας: Ο Κάρλος Σάινθ πήρε την πρώτη νίκη της καριέρας του! - THERMISnews.gr

Τελευταία Νέα:

Grand Prix Βρετανίας: Ο Κάρλος Σάινθ πήρε την πρώτη νίκη της καριέρας του!



Στον απόηχο του σοκαριστικού ατυχήματος που είχε ο Γκουανγιού Ζου στην πρώτη στροφή του γκραν πρι του Σίλβερστοουν, ο Κάρλος Σάινθ θριάμβευσε στην θρυλική βρετανική πίστα. Ο Ισπανός πιλότος, μετά την πρώτη pole position, πανηγύρισε και την πρώτη νίκη στην καριέρα του κι ενώ λίγους γύρους πριν η Ferrari του ζητούσε να αφήσει τον Λεκλέρκ να τον προσπεράσει! 


Ωστόσο, όσα ακολούθησαν, ευνόησαν τον Σάινθ, ο οποίος στο καλύτερο διήμερό του στη Formula 1 κυριάρχησε στην πίστα.

Μεγάλο αγώνα έκανε και ο Σέρχιο Πέρες, ο οποίος μολονότι βρέθηκε στην τελευταία θέση στο ξεκίνημα του αγώνα, κατόρθωσε στο φινάλε να βρεθεί στη δεύτερη θέση, ενώ ο Χάμιλτον και η Mercedes έδειξαν για πρώτη φορά μετά από καιρό ότι μπορούσαν να διεκδικήσουν τη νίκη! Χαμένοι της διαδικασίας βγήκαν ο Λεκλέρκ που έμεινε τέταρτος αν και βρισκόταν πολύ κοντά στη νίκη (μέχρι και την εγκατάλειψη του Οκόν που έβγαλε στην πίστα το safety car) και φυσικά ο Φερστάπεν, ο οποίος λόγω προβλημάτων περιορίστηκε στην έβδομη θέση.


Η βαθμολογούμενη 10άδα:
Σάινθ, Πέρες, Χάμιλτον, Λεκλέρκ, Αλόνσο, Νόρις, Φερστάπεν, Σουμάχερ, Φέτελ, Μάγκνουσεν.


Για τον Μικ Σουμάχερ ήταν οι πρώτοι βαθμοί στην καριέρα του στη Formula 1. Μάλιστα στο τέλος κυνήγησε και την έβδομη θέση απ' τον Φερστάπεν.

Η εξέλιξη του αγώνα

Στη δεύτερη στατική εκκίνηση που έγινε μετά το ατύχημα, σε αντίθεση με την πρώτη που ο Φερστάπεν προσπέρασε τον Σάινθ, ο Ισπανός κρατήθηκε στην πρώτη θέση. Πιο πίσω ο Φερστάπεν με τον Λελκέρκ και τον Πέρες έδωσαν μάχη με τον Μονεγάσκο και τον Μεξικανό να έχουν επαφή. Μάλιστα ο Πέρες αναγκάστηκε να μπει στα πιτς για να αλλάξει πτέρυγα πέφτοντας στην τελευταία θέση. Την ίδια στιγμή ο Χάμιλτον ήταν στην έκτη θέση.


Στον 9ο γύρο ο Φερστάπεν πέρασε τον Σάινθ και ανέβηκε στην πρώτη θέση αλλά στον 12ο γύρο ο παγκόσμιος πρωταθλητής είχε κλατάρισμα, ενώ παρουσίασε και πρόβλημα αεροδυναμικής με αποτέλεσμα να μπει στα πιτ και να τεθεί εκτός διεκδίκησης νίκης πέφτοντας στην 6η και στην 7η θέση.

Στον 15ο γύρο η Ferrari βρέθηκε στο 1-2 με Σάινθ-Λεκλέρκ και τον Χάμιλτον στην 3η θέση. Στον 22ο γύρο και με τον Σάινθ να έχει μπει στα πιτ (βγήκε 3ος), ο Λεκλέρκ ήταν πρώτος και ο Χάμιλτον δεύτερος. Λίγο αργότερα μπήκε και ο Λεκλέρκ με τον Χάμιλτον να μένει στην πρώτη θέση και να έχει ευκαιρία νίκης. Ωστόσο όταν ήρθε η δική του σειρά για τα πιτ, η Mercedes δεν λειτούργησε γρήγορα, έκανε αργό πιτ-στοπ και βγήκε πίσω απ' τις Ferrari, όπου πλέον είχε δοθεί εντολή στον Σάινθ να αφήσει τον Λεκλέρκ να τον προσπεράσει καθώς κινείτο σε πιο αργό ρυθμό απ' τον Μονεγάσκο.

Στον 39ο γύρο ο Οκόν εγκατέλειψε μέσα στην πίστα με αποτέλεσμα να βγει το αυτοκίνητο ασφαλείας για τρεις γύρους. Ο Σάινθ, ο Χάμιλτον και ο Πέρες πρόλαβαν να αλλάξουν ελαστικά όχι όμως και ο Λεκλέρκ. Στον 43ο γύρο έφυγε το αυτοκίνητο ασφαλείας και η μεγάλη μάχη άρχισε με τον Σάινθ να προσπερνάει αμέσως τον teamate του Λεκλέρκ και να ανεβαίνει πρώτος και την ίδια στιγμή τον Πέρες να προσπερνάει τον Χάμιλτον και να εκτοξεύεται στην 3η θέση.

Στον 45ο γύρο έγινε άλλη μια τρομερή μάχη με τον Πέρες να κυνηγά τον Λεκλέρκ για τη δεύτερη θέση, αλλά ο τέταρτος Χάμιλτον που καιροφυλακτούσε, εκμεταλλεύτηκε το λάθος τους και πέρασε δεύτερος. Όχι για πολύ όμως καθώς ο Πέρες έκανε εκ νέου επίθεση και προσπέρασε τον Χάμιλτον, τον οποίο πέρασε και ο Λεκλέρκ ξανά.

Με τον Σάινθ να προελαύνει και τον Πέρες να έπεται, η μάχη επικεντρώθηκε στο κυνήγι του Λεκλέρκ με τον Χάμιλτον για την τρίτη θέση. Ο Άγγλος προσπέρασε τον Μονεγάσκο, ο οποίος απάντησε άμεσα με δικό του προσπέρασμα αλλά εν τέλει ο Σερ Λιούις πέρασε ξανά καπαρώνοντας μια θέση στο βάθρο.