Έρχεται το πιο προηγμένο σκάφος έρευνας και διάσωσης στον κόσμο!
Το πρότζεκτ που έχει ονομαστεί «Smart Saver», θα κατασκευαστεί για το Redningsselskapet, τη Νορβηγική Εταιρεία Θαλάσσιας Διάσωσης, και δίνει έμφαση στην καινοτομία λύσεων προσανατολισμένων στο μέλλον στο πλαίσιο της ψηφιοποίησης και της βιωσιμότητας.
Μια δωρεά από το Ίδρυμα Tom Wilhelmsen έχει χρηματοδοτήσει το έργο και ελπίζουμε ότι η κατασκευή αυτού του πρώτου στην κατηγορία σκάφους θα είναι η αρχή για μια νέα γενιά πλοίων SAR για το μέλλον, που θα συμβάλει στη μείωση των κλιματικών πιέσεων με προηγμένες τεχνολογίες μετάδοσης κίνησης του σκάφους.
Ο Bård Eker, Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Eker, θα είναι υπεύθυνος για το σχεδιασμό και την κατασκευή του πλοίου SAR με τίτλο έργου «Smart Saver» μέσω των θυγατρικών Eker Design και Hydrolift. Το Smart Saver θα κατασκευαστεί στο Hydrolift στο Fredrikstad.
Το σκάφος θα χρησιμοποιήσει ένα νέο σχέδιο για το κύτος του που θα αξιοποιεί στο μέγιστο το όφελος των εξαιρετικά αποδοτικών κινητήρων υδροπρόωσης της Kamewa Steel που θα διαχειρίζονται μέσω του πιο πρόσφατου συστήματος ελέγχου JCS-E.
Θα χρησιμοποιεί επίσης ημι-αυτόνομες τεχνολογίες για την εξοικονόμηση ενέργειας και την ανακούφιση της πίεσης του πληρώματος.
Οι πίδακες μικτής ροής της σειράς Kamewa Steel της KONGSBERG παρέχουν την καλύτερη απόδοση αντλίας στην αγορά, προσφέροντας ανώτερη απόδοση σε όλο το εύρος των στροφών που ταιριάζει με την αυξημένη ζήτηση σκαφών ακόμη και κάτω των 30 κόμβων. Αυτό μεταφράζεται σε μειωμένη κατανάλωση καυσίμου για δεδομένο χρόνο λειτουργίας και κατά συνέπεια μειωμένες εκπομπές CO2.
Το JCS-E της KM (Jet Control System Extended) είναι ένα προηγμένο και συμπαγές σύστημα ελέγχου για τη λειτουργία του κύριου εξοπλισμού του συστήματος μετάδοσης κίνησης γρήγορου σκάφους που παρέχει βελτιστοποίηση απόδοσης σε όλες τις περιστάσεις και στις κρίσιμες λειτουργίες κατά την αποστολή του.
Το σύστημα παρέχει ακριβή λειτουργία σε συνδυασμό με προηγμένες επιλογές, όπως εξυπηρέτηση απομακρυσμένης πρόσβασης.
Το διαισθητικό χειριστήριο του τιμονιού του JCS-E και οι ενσωματωμένες προαιρετικές λειτουργίες, όπως η αυτόματη τοποθέτηση, το σημείο αγκυροβολίας, η αυτόματη κατεύθυνση, η υποβοήθηση στη λειτουργία στάθμευσης, θα παρέχουν εύκολη και αξιόπιστη λειτουργία και θα μειώσουν τη χειροκίνητη επιβάρυνση κατά την αναζήτηση και διάσωση, για τα οποία το multitasking είναι κρίσιμο μέρος της δουλειάς.
Ο Tommi Viiperi, Διευθυντής Πωλήσεων της KM της Kongsberg Maritime, Kamewa Waterjet Propulsion, δήλωσε: «Το έργο Smart Saver έχει να κάνει με την επιλογή του πιο ανθεκτικού, ενεργειακά αποδοτικού εξοπλισμού και την ενσωμάτωσή του σε ένα σκάφος, για να γίνει το πιο αποδοτικό και προηγμένο σκάφος SAR που έχει κατασκευαστεί ποτέ».
Και συνέχισε λέγοντας, «Είμαστε στην ευχάριστη θέση να συμμετέχουμε και να έχουμε την ευκαιρία να αποδείξουμε, για άλλη μια φορά, την αποτελεσματικότητα της υδροπρόωσης και των σχετικών συστημάτων μας, και ότι οι τεχνολογίες της Kongsberg Maritimes μπορούν να βοηθήσουν τα πλοία ακόμη και στις πιο δύσκολες αποστολές τους να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της ενεργειακής και τεχνολογικής μετάβασης».