Οι Έλληνες… γυρίζουν την πλάτη στον φραπέ – Οι νέες προτιμήσεις στον καφέ - THERMISnews.gr

Τελευταία Νέα:

Οι Έλληνες… γυρίζουν την πλάτη στον φραπέ – Οι νέες προτιμήσεις στον καφέ


Οι Έλληνες γυρίζουν την… πλάτη στον φραπέ καθώς στρέφονται σε άλλα είδη καφέ.


Όπως έδειξαν τα στοιχεία της έρευνας της Ελληνικής Ένωσης Καφέ (ΕΕΚ), το φρέντο «σκαρφαλώνει» στην κορυφή των προτιμήσεων των Ελλήνων καταναλωτών που αφήνουν αρκετά πίσω τον φραπέ, ωστόσο δεν αλλάζει η συνήθεια ένας καφές να διαρκεί για πολλές ώρες.

Όπως ανέφερε στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της ΕΕΚ Γιάννης Μπενόπουλος «Φρέντο, εσπρέσο και καπουτσίνο αντικαθιστούν τον φραπέ στα καταστήματα, ενώ οι κάψουλες αντικαθιστούν τον χύμα καφέ στα σπίτια. 

Τα ποτήρια με τον καφέ μας συνοδεύουν για αρκετές ώρες δίνοντας την αίσθηση ότι στην Ελλάδα πίνουμε πολλούς καφέδες, κάτι που όμως δεν ισχύει. Ο Έλληνας έχει έναν καφέ δίπλα του, αλλά μπορεί να είναι ο ίδιος όλο το πρωί και ο ίδιος όλο το απόγευμα», ανέφερε στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της ΕΕΚ Γιάννης Μπενόπουλος.

Τα στοιχεία για τις πωλήσεις και την κατανάλωση



Εξήγησε πως σύμφωνα με τα στοιχεία που αφορούν στις πωλήσεις και την κατανάλωση του καφέ, στην Ελλάδα καταναλώνεται μιάμιση κούπα καφέ την ημέρα. Αυτό αντιστοιχεί σε περίπου τέσσερα κιλά κατά κεφαλήν κατανάλωση τον χρόνο, την ώρα που στη Γερμανία η ετήσια κατανάλωση είναι οκτώ κιλά και στην περιοχή της Σκανδιναβίας δώδεκα.


Γιατί δημιουργούνται καινούρια προϊόντα

Ωστόσο, όπως υπογράμμισε ο κ. Μπενόπουλος, στη χώρα μας δημιουργούνται συνεχώς καινοτομίες και καινούργια προϊόντα στον χώρο του καφέ και αυτό οφείλεται «γιατί υπάρχει έντονος ανταγωνισμός, πολύ ταλέντο τόσο στην επεξεργασία όσο και στην παρασκευή, ενώ παράλληλα υπάρχει ένα καταναλωτικό κοινό διατεθειμένο να δοκιμάσει νέα πράγματα».



Πάντως, την τελευταία 20ετία, όπως είπε ο πρόεδρος της ΕΕΚ, καταγράφεται χρόνο με τον χρόνο μία μικρή αλλά σταθερή άνοδος της κατανάλωσης του καφέ. Επίσης, αναπτύχθηκαν ιδιαίτερα οι ελληνικές εταιρείες που παράγουν εξαιρετικής ποιότητας καφέδες και η κουλτούρα του barista. 

«Έχει αναπτυχθεί η αγορά του καφέ με δυναμικό τρόπο και έχουν επενδυθεί κεφάλαια, έχουν έρθει ταλέντα που βάζουν μυαλό και ψυχή και δημιουργούν καινούργια πράγματα και υπάρχουν πολλές σοβαρές ελληνικές εταιρείες που καβουρδίζουν τον καφέ εδώ και φτιάχνουν εξαιρετικά χαρμάνια», είπε χαρακτηριστικά.

Ανέφερε ακόμη πως η πανδημία βελτίωσε τον εξοπλισμό για την παρασκευή ροφήματος στα σπίτια, ενώ ερωτηθείς για το εάν υπάρχουν διαφορές στον τρόπο που πίνουν οι γυναίκες και οι άνδρες τον καφέ τους, απάντησε πως μπορεί να μην υπάρχουν ακριβή στατιστικά στοιχεία, «αλλά φαίνεται πως οι γυναίκες προτιμούν καφέδες με γάλα, εν αντιθέσει με τους άντρες που τους θέλουν χωρίς».


Δεν υπάρχουν σχόλια