Ελαστικά χωρίς αέρα της Michelin! - THERMISnews.gr

Τελευταία Νέα:

Ελαστικά χωρίς αέρα της Michelin!



Η Michelin σχεδιάζει να εισαγάγει εμπορικά το ανθεκτικό στη διάτρηση σύστημα ελαστικών «Unique» ή «Uptis» μέσα στα επόμενα τρία με πέντε χρόνια.

Πρώτο δείγμα για το νέο ελαστικό χωρίς αέρα της γαλλικής εταιρείας θα είναι κατά πάσα πιθανότητα το ηλεκτρικό μοντέλο Chevrolet Bolt.

Η επιβεβαίωση, για την παραγωγή των συγκεκριμένων ελαστικών, ήρθε από τον Alexis Garcin, πρόεδρο της Michelin Βόρειας Αμερικής.

Σε συνέντευξή του στο CNN Business, ο Garcin φέρεται να δήλωσε ότι η Michelin «θέλει να φέρει την επόμενη γενιά του Chevrolet Bolt με ελαστικά χωρίς αέρα». 

Είπε επίσης ότι μπορεί αυτό να συμβεί τα επόμενα τρία με πέντε χρόνια. Η Chevrolet ανανέωσε το Bolt το 2021, μαζί με την εισαγωγή της ελαφρώς πιο ψηλής έκδοσής του, του Bolt EUV.

Κάτω από αυτό το πρίσμα, ένα μοντέλο νέας γενιάς μπορεί να εμφανιστεί το 2025 και είναι πιθανόν η Michelin να έχει ετοιμάσει ελαστικά χωρίς αέρα. Άλλωστε οι Γάλλοι από το 2019 έχουν ήδη χρησιμοποιήσει το Bolt ως βάση για τις δοκιμές τους.



Το Chevy Bolt δεν είναι το μόνο αυτοκίνητο που έχει φορέσει τα ελαστικά Michelin Uptis. Το 2021, ένα Mini Cooper SE οδηγήθηκε σε δημόσιους δρόμους φορώντας τον συγκεκριμένο τύπο ελαστικού, που συν τις άλλοις δεν διαθέτει πλευρικά τοιχώματα. Τα ελαστικά χωρίς αέρα Michelin Uptis παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά το 2019, αλλά η ανάπτυξή τους καθυστερεί αρκετά.

Ο διευθυντής Τεχνικής και Επιστημονικής Επικοινωνίας του Ομίλου Michelin, Cyrille Roget, εξήγησε πως το Uptis αποτελείται από ζώνες και ακτίνες, οι οποίες είναι κατασκευασμένες από αρκετά λεπτά και ισχυρά στοιχεία υαλοβάμβακα για να αντέχουν το βάρος του οχήματος. 

Για να προστατεύσει την εφεύρεσή της, η Michelin κατέθεσε 50 διπλώματα ευρεσιτεχνίας.



Το πρωταρχικό πλεονέκτημα του ελαστικού χωρίς αέρα είναι ότι είναι ανθεκτικό στο τρύπημα. Τα τρυπήματα και άλλοι παράγοντες που προκαλούν ταχεία απώλεια πίεσης ή ακανόνιστη φθορά αφορούν συνολικά 200 εκατομμύρια ελαστικά. Η κυκλοφορία ελαστικών χωρίς αέρα θα μπορούσε να μειώσει το κόστος, τα υλικά και την ενέργεια που χρησιμοποιείται για την κατασκευή τους

protothema.gr