Πώς η Ρωσία χρησιμοποιεί το παιδικό «Πέππα το γουρουνάκι» ως αντίμετρο στις κυρώσεις - THERMISnews.gr

Τελευταία Νέα:

Πώς η Ρωσία χρησιμοποιεί το παιδικό «Πέππα το γουρουνάκι» ως αντίμετρο στις κυρώσεις



«Όλα είναι θεμιτά σε ένα πόλεμο» λένε οι αναλυτές εκεί έξω. Κάθε εμπλεκομένη πλευρά θα χρησιμοποιήσει κάθε διαθέσιμο μέσο για να πλήξει το αντίπαλο στρατόπεδο. Και φυσικά δεν μιλάμε για το πεδίο της μάχης μιας και πλέον ένα μέρος των πολεμικών συρράξεων διαδραματίζονται στο φυσικό πεδίο. Η Ρωσία χρησιμοποιεί το γνωστό παιδικό «Πέππα το γουρουνάκι» για να ανταποδώσει τις οικονομικές κυρώσεις που της επιβλήθηκαν παγκοσμίως για την εισβολή της στην Ουκρανία και τον επακόλουθο πόλεμο.

Το δημοφιλές βρετανικό κινούμενο σχέδιο – με την Πέππα το γουρούνι, την οικογένειά της και τους φίλους της – μπορεί πλέον να αντιγραφεί από ρωσικές επιχειρήσεις, χωρίς να απειλείται ποινή για παραβίαση εμπορικού σήματος, μετά από δικαστική απόφαση στη Ρωσία.

Τον Σεπτέμβριο, οι ιδιοκτήτες του Peppa Pig, η Entertainment One, πήγαν στα δικαστήρια έναν Ρώσο επιχειρηματία που είχε δημιουργήσει τη δική του εκδοχή των χαρακτήρων. Η εταιρεία -που εξαγοράστηκε από τη Hasbro το 2019- είχε απαιτήσει από τον Ivan Kozhevnikov να καταβάλει αποζημίωση 40.000 ρούβλια (έως 400 λίρες).



Όμως ο δικαστής Andrei Slavinsky, σε δικαστήριο στο Kirov 600 μίλια βορειοανατολικά της Μόσχας, απέρριψε την υπόθεση και ανέφερε ότι οι «μη φιλικές ενέργειες των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής και των συνδεδεμένων ξένων χωρών» επηρέασαν την απόφαση.

Ακόμη και αν
η απόφαση ήταν υπέρ της Entertainment One, η αποζημίωση θα είχε μειωθεί σε περίπου 230 λίρες, ως αποτέλεσμα της πτώσης της αξίας του ρουβλίου κατά τη διάρκεια της βίαιης εισβολής στην Ουκρανία.

Μετά την εισβολή στην Ουκρανία, δεκάδες γνωστές εταιρείες και εμπορικά σήματα έχουν διακόψει τους επιχειρηματικούς δεσμούς με τη Ρωσία. Μεταξύ αυτών περιλαμβάνονται οι Apple, Ikea, Disney, McDonald’s, Coca-Cola, Starbucks, Chanel, Hèrmes, L’Oréal, Adidas, Levi’s, Heineken και Burger King.

newsbeast