Πώς σειρές σαν το Squid Game μπορούν να αλλάξουν τις τηλεοπτικές συνήθειες - THERMISnews.gr

Τελευταία Νέα:

Πώς σειρές σαν το Squid Game μπορούν να αλλάξουν τις τηλεοπτικές συνήθειες



Σύμφωνα με την κορυφαία εταιρεία αναλύσεων Digital-i, τουλάχιστον το ήμισυ του χρόνου προβολής των Ευρωπαίων συνδρομητών του Netflix και του Amazon Prime θα μπορούσε να αφιερωθεί παρακολουθώντας μη αγγλόφωνο περιεχόμενο έως το 2030.

Η τελευταία έκθεση της εταιρείας δημιούργησε φόβους για «υποτίμηση των παραγωγών των ΗΠΑ και του Ηνωμένου Βασιλείου» εάν η τάση συνεχίσει να κινείται με αυτόν τον γρήγορο ρυθμό, έχοντας υπερδιπλασιαστεί από το 2019.

Χρησιμοποιώντας το πρόσφατα αναπτυγμένο σύστημα μέτρησης streamer SoDa, το Digital-i διαπίστωσε ότι οι θεατές από τις μεγάλες ευρωπαϊκές περιοχές αφιέρωσαν το 22% του χρόνου τους, παρακολουθώντας περιεχόμενο μη αγγλικής γλώσσας τον Οκτώβριο του 2021, σε σύγκριση με δύο χρόνια πριν.




Την ίδια περίοδο, το ποσοστό των τηλεοπτικών σειρών σε μη αγγλική γλώσσα στον κατάλογο του Netflix αυξήθηκε από 25% σε 31%. Οι προβολές σε μη αγγλικές σειρές της Amazon διπλασιάστηκαν σε 16% κατά τη διάρκεια της περιόδου, ενώ ο κατάλογός της αυξήθηκε συνολικά από 19% σε 25%.

Τον Οκτώβριο του 2021, το Squid Game κυριάρχησε, αλλά και το γαλλικό δράμα Lupin μαζί με τα δημοφιλή La Casa De Papel και το Dark, σηματοδότησαν την αλλαγή από πριν.

Με τον τρέχοντα ρυθμό λοιπόν, η Digital-i προέβλεψε ότι το 50% της ευρωπαϊκής προβολής του Netflix και του Amazon θα αφορά περιεχόμενο μη αγγλικής γλώσσας έως το 2030.




Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με τους νέους κανόνες της ΕΕ, που τέθηκαν σε ισχύ πριν από δύο χρόνια, οι υπηρεσίες ροής πρέπει να αφιερώνουν τουλάχιστον το 30% των καταλόγων τους σε τοπικό περιεχόμενο.

«Καθώς τα περισσότερα μεγάλα στούντιο των ΗΠΑ διαθέτουν τις streaming υπηρεσίες τους σε όλο τον κόσμο, είναι υψίστης σημασίας να κατανοήσουμε τον τύπο περιεχομένου που προσελκύει το παγκόσμιο κοινό», ανέφερε η έκθεση. 

«Καθώς οι θεατές αφιερώνουν περισσότερο χρόνο παρακολουθώντας μη αγγλόφωνο περιεχόμενο, μπορούμε να περιμένουμε το Χόλιγουντ και άλλες αγγλόφωνες παραγωγικές δυνάμεις, να αρχίζουν να χάνουν την κυριαρχία τους όταν πρόκειται για την παγκόσμια αγορά περιεχομένου».