Ετοιμάζεται rebranding του Facebook - Πληροφορίες για αλλαγή ονόματος της εφαρμογής
Η εταιρεία Facebook Inc, υπό τον έλεγχο των ρυθμιστικών αρχών για τις επιχειρηματικές της πρακτικές, σχεδιάζει να κάνει rebranding που θα επικεντρώνεται στο metaverse και να αλλάξει όνομα, σύμφωνα με το πρακτορείο Reuters.
«Η αλλαγή ονόματος θα ανακοινωθεί την επόμενη εβδομάδα», ανέφερε το The Verge, επικαλούμενο πηγή με άμεση γνώση του θέματος.
Οι αναφορές του διευθύνοντα σύμβουλου του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, στο metaverse, έναν ψηφιακό κόσμο όπου οι άνθρωποι μπορούν να κινούνται μεταξύ διαφορετικών συσκευών και να επικοινωνούν σε ένα εικονικό περιβάλλον, έχουν αρχίσει από τον περασμένο Ιούλιο και ο οργανισμός έχει επενδύσει πολλά στην εικονική και τεχνητή πραγματικότητα, αναπτύσσοντας υλικό όπως τα Oculus Ακουστικά, σετ γυαλιών AR και τεχνολογίες wristband.
Το Metaverse είναι δημοφιλές στη Silicon Valley και είναι προς υιοθεσίας κι από άλλες εταιρείες τεχνολογίας, όπως η Microsoft. Ένα τυπικό παράδειγμα υιοθέτησης του metaverse μπορεί να θεωρηθεί το πολύ δημοφιλές, battle royal παιχνίδι “Fortnite” της Epic Games.
Σύμφωνα με την έκθεση, η κίνηση αυτή, πιθανότατα θα μετα-διαμορφώσει τη «ναυαρχίδα» του οργανισμού (εφαρμογή Facebook) σε ένα από τα πολλά προϊόντα μιας μητρικής εταιρείας υπό διαφορετική ονομασία, που θα εποπτεύει όμως όλα τα υπόλοιπα brands του ομίλου μαζί, όπως το Instagram και το WhatsApp. Η Google υιοθέτησε μια τέτοια δομή το 2015, όταν αναδιοργανώθηκε σε μια εταιρεία χαρτοφυλακίου με την ονομασία “Alphabet”.
Αν η πληροφορία είναι αληθής, το rebranding θα είχε νόημα, καθώς η βασική δραστηριότητα του Facebook γίνεται λιγότερο σημαντική για τον όμιλο τελευταία, ο οποίος επιδιώκει να ανανεώσει την εικόνα του που αμαυρώνεται από κανονιστικούς και νομικούς ελέγχους για το πώς χειρίζεται την ασφάλεια των χρηστών και γιατί ωθεί στη διασπορά ρητορικής μίσους, δήλωσαν αναλυτές.
«To rebranding αντανακλά τη διεύρυνση των δραστηριοτήτων του Facebook. Και, δεύτερον, νομίζω ότι πλέον, το brand του Facebook δεν είναι πια το μεγαλύτερο, δεδομένου όλων των γεγονότων των τελευταίων τριών περίπου ετών», δήλωσε ο αναλυτής διαδικτύου James Cordwell στο Atlantic Equities.
Το Facebook βρίσκεται υπό εκτεταμένο έλεγχο από νομοθεσίες κρατών και ρυθμιστικές αρχές σε όλο των κόσμο, σχετικά με τις πρακτικές εποπτείας του περιεχομένου και τις βλάβες που συνδέονται με τις πλατφόρμες του, ενώ πρόσφατα, απόρρητα έγγραφα σχετικά με τις πρακτικές του οργανισμού, που διέρρευσαν από έναν πληροφοριοδότη πρώην εργαζόμενο στην πλατφόρμα, αποτελούν τη βάση για την ακρόαση στη Γερουσία των ΗΠΑ, διαδικασία στην οποία υποβλήθηκε ο όμιλος του facebook την περασμένη εβδομάδα.
«Η κατοχή μιας διαφορετικής μητρικής μάρκας θα προστατεύσει από τη μεταφορά αυτής της αρνητικής συσχέτισης σε μια νέα μάρκα ή άλλες μάρκες που βρίσκονται στο χαρτοφυλάκιο», δήλωσε ο Shankha Basu, αναπληρωτής καθηγητής μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο του Leeds.
Τον περασμένο μήνα, το Facebook όρισε τον Andrew Bosworth, επικεφαλής των προσπαθειών επαυξημένης πραγματικότητας και εικονικής πραγματικότητας της εταιρείας κοινωνικών μέσων, συμπεριλαμβανομένων προϊόντων όπως τα ακουστικά Oculus Quest VR, ως επικεφαλής τεχνολογίας.
Ο Zuckerberg σχεδιάζει να μιλήσει για την αλλαγή του ονόματος στο ετήσιο συνέδριο της εταιρείας Connect στις 28 Οκτωβρίου, αλλά θα μπορούσε να αποκαλυφθεί νωρίτερα, ανέφερε το The Verge.
Reuters.com
Οι αναφορές του διευθύνοντα σύμβουλου του Facebook, Μαρκ Ζούκερμπεργκ, στο metaverse, έναν ψηφιακό κόσμο όπου οι άνθρωποι μπορούν να κινούνται μεταξύ διαφορετικών συσκευών και να επικοινωνούν σε ένα εικονικό περιβάλλον, έχουν αρχίσει από τον περασμένο Ιούλιο και ο οργανισμός έχει επενδύσει πολλά στην εικονική και τεχνητή πραγματικότητα, αναπτύσσοντας υλικό όπως τα Oculus Ακουστικά, σετ γυαλιών AR και τεχνολογίες wristband.
Το Metaverse είναι δημοφιλές στη Silicon Valley και είναι προς υιοθεσίας κι από άλλες εταιρείες τεχνολογίας, όπως η Microsoft. Ένα τυπικό παράδειγμα υιοθέτησης του metaverse μπορεί να θεωρηθεί το πολύ δημοφιλές, battle royal παιχνίδι “Fortnite” της Epic Games.
Σύμφωνα με την έκθεση, η κίνηση αυτή, πιθανότατα θα μετα-διαμορφώσει τη «ναυαρχίδα» του οργανισμού (εφαρμογή Facebook) σε ένα από τα πολλά προϊόντα μιας μητρικής εταιρείας υπό διαφορετική ονομασία, που θα εποπτεύει όμως όλα τα υπόλοιπα brands του ομίλου μαζί, όπως το Instagram και το WhatsApp. Η Google υιοθέτησε μια τέτοια δομή το 2015, όταν αναδιοργανώθηκε σε μια εταιρεία χαρτοφυλακίου με την ονομασία “Alphabet”.
Αν η πληροφορία είναι αληθής, το rebranding θα είχε νόημα, καθώς η βασική δραστηριότητα του Facebook γίνεται λιγότερο σημαντική για τον όμιλο τελευταία, ο οποίος επιδιώκει να ανανεώσει την εικόνα του που αμαυρώνεται από κανονιστικούς και νομικούς ελέγχους για το πώς χειρίζεται την ασφάλεια των χρηστών και γιατί ωθεί στη διασπορά ρητορικής μίσους, δήλωσαν αναλυτές.
«To rebranding αντανακλά τη διεύρυνση των δραστηριοτήτων του Facebook. Και, δεύτερον, νομίζω ότι πλέον, το brand του Facebook δεν είναι πια το μεγαλύτερο, δεδομένου όλων των γεγονότων των τελευταίων τριών περίπου ετών», δήλωσε ο αναλυτής διαδικτύου James Cordwell στο Atlantic Equities.
Το Facebook βρίσκεται υπό εκτεταμένο έλεγχο από νομοθεσίες κρατών και ρυθμιστικές αρχές σε όλο των κόσμο, σχετικά με τις πρακτικές εποπτείας του περιεχομένου και τις βλάβες που συνδέονται με τις πλατφόρμες του, ενώ πρόσφατα, απόρρητα έγγραφα σχετικά με τις πρακτικές του οργανισμού, που διέρρευσαν από έναν πληροφοριοδότη πρώην εργαζόμενο στην πλατφόρμα, αποτελούν τη βάση για την ακρόαση στη Γερουσία των ΗΠΑ, διαδικασία στην οποία υποβλήθηκε ο όμιλος του facebook την περασμένη εβδομάδα.
«Η κατοχή μιας διαφορετικής μητρικής μάρκας θα προστατεύσει από τη μεταφορά αυτής της αρνητικής συσχέτισης σε μια νέα μάρκα ή άλλες μάρκες που βρίσκονται στο χαρτοφυλάκιο», δήλωσε ο Shankha Basu, αναπληρωτής καθηγητής μάρκετινγκ στο Πανεπιστήμιο του Leeds.
Τον περασμένο μήνα, το Facebook όρισε τον Andrew Bosworth, επικεφαλής των προσπαθειών επαυξημένης πραγματικότητας και εικονικής πραγματικότητας της εταιρείας κοινωνικών μέσων, συμπεριλαμβανομένων προϊόντων όπως τα ακουστικά Oculus Quest VR, ως επικεφαλής τεχνολογίας.
Ο Zuckerberg σχεδιάζει να μιλήσει για την αλλαγή του ονόματος στο ετήσιο συνέδριο της εταιρείας Connect στις 28 Οκτωβρίου, αλλά θα μπορούσε να αποκαλυφθεί νωρίτερα, ανέφερε το The Verge.
Reuters.com