Αρχές Οκτώβρη θα παραδοθούν τα πρώτα 3,5 χλμ του τμήματος Θέρμη - Γαλάτιστα στη νέα σύνδεση προς Χαλκιδική - THERMISnews.gr

Τελευταία Νέα:

Αρχές Οκτώβρη θα παραδοθούν τα πρώτα 3,5 χλμ του τμήματος Θέρμη - Γαλάτιστα στη νέα σύνδεση προς Χαλκιδική


Η πορεία υλοποίησης των μεγάλων έργων της Θεσσαλονίκης και η ολοκλήρωση των μεγάλων έργων μεταφορών και υποδομών στην Ελλάδα, βρέθηκαν στο επίκεντρο πάνελ του 2ου Thessaloniki Helexpo Forum που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή στο πλαίσιο της 85ης ΔΕΘ.

Αυτό που χρειάζεται η πόλη αυτήν την στιγμή πάνω στα ζητήματα έργων υποδομής είναι να μην γίνονται πεδίο πολιτικής αντιπαράθεσης, δήλωσε ο Υφυπουργός Υποδομών, κ. Γιώργος Καραγιάννης ενώ πρόσθεσε ότι τα έργα στη Θεσσαλονίκη «τρέχουν» και η κυβέρνηση έχει έναν συνολικό σχεδιασμό στην πόλη που εξυπηρετεί τη βιώσιμη ανάπτυξη αλλά και την καλυτέρευση της καθημερινότητας των πολιτών. Κλείνουμε μια ατζέντα δεκαετιών, σημείωσε και αναφέρθηκε στην πρόοδο σε μια σειρά από σημαντικά έργα υποδομής στη Θεσσαλονίκη.

Ειδικότερα, για το Fly Over είπε ότι είναι το μεγαλύτερο τεχνικό έργο μετά το μετρό που υλοποιείται στην πόλη αυτήν την στιγμή. «Είναι έργο της τάξης των 380 εκατ. περίπου. Στα στα τέλη χρόνου θα έχουμε προσωρινό ανάδοχο και το 2022 θα ξεκινήσουν τα πρώτα εργοτάξια», όπως είπε. Αναφέρθηκε στην οδική σύνδεση προς Χαλκιδική, σημειώνοντας ότι υπάρχει αυτήν την στιγμή εργοτάξιο στην Ποτίδαια αλλά και στο τμήμα Θέρμη- Γαλάτιστα όπου τα πρώτα 3,5 χιλιόμετρα θα παραδοθούν εντός του Οκτώβρη ενώ το έργο θα παραδοθεί εντός του 2022.

Αναφορά έκανε και στον προαστιακό δυτικής Θεσσαλονίκης που πρόκειται να εξαγγελθεί τις επόμενες ημέρες, λέγοντας ότι «μαζί με την επέκταση του Μετρό τα επόμενα χρόνια, η Θεσσαλονίκη θα έχει και προαστιακό που θα πιάνει την κάτω πλευρά των δυτικών συνοικιών».

Μίλησε ακόμη για την οδική και σιδηροδρομική σύνδεση του λιμανιού. «Από την πρώτη στιγμή είπαμε ότι πρέπει να υπάρχει οδική σύνδεση του 6ου προβλήτα. Ήδη στήθηκαν τα εργοτάξια στο Καλοχώρι, ήδη προχωράμε και θα έχουμε οδική σύνδεση σε 2,5 χρόνια και ήδη «βγάζουμε» και τη σιδηροδρομική σύνδεση.

Ο δρόμος Θεσσαλονίκη- Έδεσσα έμενε όπως είπε στα χαρτιά «και τώρα προχωράει αυτός ο σχεδιασμός», όπως προχωράνε και τα αντιπλημμυρικά έργα σε Λαχαναγορά και Καλαμαριά.

Αναφορικά με τη σχολική στέγη είπε ότι προχωράει ο διαγωνισμός για 16 σχολικές μονάδες στη Θεσσαλονίκη και μια στην Κατερίνη, ενώ σε ότι αφορά το νέο δικαστικό μέγαρο είπε ότι «θα έχουμε σε λίγα χρόνια ένα χώρο τοπόσημο».

Επανέλαβε ότι η πόλη θα έχει μετρό το 2023, ενώ για το θέμα των αστικών συγκοινωνιών, τόνισε ότι αυτήν την στιγμή κυκλοφορούν στη Θεσσαλονίκη 500 λεωφορεία του ΟΑΣΘ από 235 το 2019.

Χρ. Γιαννούλης

«Τα έργα υποδομής αυτά που προβάλουν τη χώρα μας στο μέλλον, δεν έχουν κυβερνητική θητεία […]Η κοινωνία απαιτεί αποτελεσματικότητα, διαφάνεια και να έχει εμπιστοσύνη σε αυτούς που εκπέμπουν εξαγγελίες», ανέφερε από την πλευρά του ο Χρήστος Γιαννούλης, βουλευτής Α΄ Θεσσαλονίκης, αναπληρωτής τομεάρχης Μεταφορών και Υποδομών του ΣΥΡΙΖΑ.

«Η κυβέρνηση πολύ εύκολα χρησιμοποιεί τον όρο πρώτη φορά. Δεν δικαιούται καμία κυβέρνηση να μιλά για πρώτη φορά από τη μεταπολίτευση και μετά», είπε μεταξύ άλλων.

Ο ίδιος είπε ότι λείπει ο εθνικός σχεδιασμός με ένα μίνιμουμ συναίνεσης και ενδεικτικά υπογράμμισε ως πολύ σημαντικά τα έργα της Σιδηροδρομικής Εγνατίας και της βελτίωσης της διασύνδεσης του λιμανιού της Θεσσαλονίκης με τα οδικά και σιδηροδρομικά δίκτυα.