Νέα Έρευνα - Θέλουμε περισσότερη Ελλάδα στις stock φωτογραφίες - THERMISnews.gr

Τελευταία Νέα:

Νέα Έρευνα - Θέλουμε περισσότερη Ελλάδα στις stock φωτογραφίες


Στην σημερινή εποχή της εικόνας, οι περισσότερες εταιρείες οι οποίες δραστηριοποιούνται σε διάφορους κλάδους, όπως της διαφήμισης και του μάρκετινγκ, χρησιμοποιούν φωτογραφίες στο περιεχόμενό τους. 

Το θέμα της πνευματικής ιδιοκτησίας και των πνευματικών δικαιωμάτων, που έχει προκύψει από αυτήν την χρήση, έχει δημιουργήσει μια ανάγκη για παροχή φωτογραφιών με άδεια και διαφορετικά themes.

Στην Ierax Analytix συνεργαστήκαμε με την Imperius, ερευνώντας το θέμα των φωτογραφιών stock, ρωτήσαμε στελέχη και επαγγελματίες οι οποίοι αξιοποιούν τέτοιου είδους φωτογραφίες στο πλαίσιο της εργασίας τους με σκοπό να μάθουμε τη γνώμη τους για τις υπάρχουσες πλατφόρμες αλλά και το πως πιστεύουν ότι αυτές θα μπορούσαν να βελτιωθούν.

Στην έρευνα που πραγματοποιήσαμε διαπιστώσαμε ότι η πλειοψηφία του δείγματος (54%), χρησιμοποιεί την πλατφόρμα Shutterstock για την εύρεση φωτογραφιών.

Άξιο αναφοράς είναι το γεγονός ότι το 37% των ερωτώμενων κατεβάζει τις φωτογραφίες δωρεάν, ενώ μόνο το 15% έχει συνδρομή σε κάποια πλατφόρμα.

Παράλληλα στην ερώτηση «Τι πιστεύετε ότι λείπει από τις πλατφόρμες φωτογραφιών;» το 61% δήλωσε ότι επιθυμεί ένα εντονότερο ελληνικό στοιχείο στις φωτογραφίες, ενώ αξιοσημείωτο είναι το ποσοστό των ερωτώμενων, 46%, που δήλωσε ότι δεν βρίσκει πάντα τις φωτογραφίες που θέλει, δημιουργώντας του, έτσι, την ανάγκη ενός μεγαλύτερου εύρος επιλογών.

Τέλος το 52% προτιμάει να πληρώνει μόνο ανά φωτογραφία που κατεβάζει ενώ μόνο 1 στους 5 επιλέγει να πληρώνει σταθερό πόσο ανά μήνα για φωτογραφίες stock. Αυτό δείχνει ότι οι περισσότεροι θέλουν μια adhoc σχέση εξαρτώμενη από την ευκαιριακή επιθυμία τους για χρήση φωτογραφίας stock.

Αυτό που διαφαίνεται, από την έρευνά μας, να απουσιάζει, είναι μια εναλλακτική πλατφόρμα η οποία αφενός θα αξιοποιεί ένα μοντέλο πληρωμών και συνδρομών pay-as-you-go και αφετέρου θα χρησιμοποιεί στοκ φωτογραφίες που θα περιλαμβάνουν σε σημαντικότερο βαθμό το Ελληνικό στοιχείο.

Η έρευνα έγινε διαδικτυακά από τις 22 μέχρι τις 26 Ιουλίου 2021 από την Ierax Analytix και την Imperius, όπου συμμετείχαν 255 στελέχη και επαγγελματίες του κλάδου.



 
Η έρευνα στην ιστοσελίδα ierax.gr