Τρία διάσημα έργα με μυστηριώδη κρυφά μηνύματα
Οι σπουδαίοι ζωγράφοι, όπως ο Λεονάρντο ντα Βίντσι, για παράδειγμα, αγαπούσαν ιδιαιτέρως να κρύβουν διάφορους συμβολισμούς σε εμβληματικά τους έργα όπως «Ο Μυστικός Δείπνος», ο οποίος περιλαμβάνει λεπτομέρειες που είναι ανοιχτές σε ερμηνεία και έχουν προκαλέσει συζήτηση μεταξύ μελετητών εδώ και αρκετά χρόνια.
Ωστόσο, ο ντα Βίντσι δεν ήταν ο μόνος που του άρεσε αυτή η λογική. Δείτε παρακάτω, λοιπόν, τρία διάσημα έργα που έχουν κρυφά μηνύματα.
Η Άνοιξη – Μποτιτσέλι
Γνωστό, επίσης, και ως «Η Αλληγορία της Άνοιξης», το έργο «Η Άνοιξη» ή «Primavera» του Μποτιτσέλι που υπολογίζεται ότι δημιουργήθηκε στα τέλη του 1470 και τις αρχές του 1480, θεωρείται ως ο πρώτης μεγάλης κλίμακας καμβάς που δημιουργήθηκε στην Αναγέννηση της Φλωρεντίας.
Η Άνοιξη – Μποτιτσέλι
Γνωστό, επίσης, και ως «Η Αλληγορία της Άνοιξης», το έργο «Η Άνοιξη» ή «Primavera» του Μποτιτσέλι που υπολογίζεται ότι δημιουργήθηκε στα τέλη του 1470 και τις αρχές του 1480, θεωρείται ως ο πρώτης μεγάλης κλίμακας καμβάς που δημιουργήθηκε στην Αναγέννηση της Φλωρεντίας.
Ίσως χρειαστεί να έχετε ένα σοβαρό υπόβαθρο στη βοτανική για να εκτιμήσετε πλήρως τις λεπτομέρειες του έργου, με τους ειδικούς να πιστεύουν ότι περιέχει τουλάχιστον 500 μεμονωμένα φυτά που μπορούν να ταξινομηθούν σε πάνω από 200 διαφορετικά είδη, και μερικοί θεωρούν ότι όλα αυτά τα είδη ευδοκιμούσαν γύρω από τη Φλωρεντία κατά τη διάρκεια της άνοιξης τον 15ο αιώνα.
Μόνα Λίζα – Λεονάρντο ντα Βίντσι
Ο διάσημη γυναίκα- σταρ του Λεονάρντο ντα Βίντσι, που χρονολογείται από το 1503, σύμφωνα με τον Ιταλό ερευνητή Silvano Vinceti, κρύβει κάποια μυστικά στα μυστηριώδη μάτια της.
Μόνα Λίζα – Λεονάρντο ντα Βίντσι
Ο διάσημη γυναίκα- σταρ του Λεονάρντο ντα Βίντσι, που χρονολογείται από το 1503, σύμφωνα με τον Ιταλό ερευνητή Silvano Vinceti, κρύβει κάποια μυστικά στα μυστηριώδη μάτια της.
Ως πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Ιταλίας, ο Vinceti και η ομάδα του μελέτησαν εικόνες υψηλής ανάλυσης του πίνακα και ανέφεραν ότι πίστευαν πως ο πίνακας είναι γεμάτος κρυπτά μηνύματα, συμπεριλαμβανομένων γραμμάτων και αριθμών στα μάτια του θέματος που είναι πολύ μικρά για να τα διακρίνει κανείς στο πρωτότυπο έργο. Ισχυρίζονται δε ότι το δεξί μάτι της Μόνα Λίζα περιέχει τα γράμματα LV, τα οποία υποθέτουν ότι είναι ο τρόπος του Ντα Βίντσι να δηλώσει τα «πνευματικά του δικαιώματα» για το έργο.
Εξώστης Καφενείου τη Νύχτα – Βίνσεντ Βαν Γκογκ
Η ελαιογραφία του Ολλανδού καλλιτέχνη που δημιουργήθηκε στα μέσα του Σεπτεμβρίου του 1888, φημολογείται ότι κρύβει αναφορές στη βίβλο. Σύμφωνα με τον εμπειρογνώμονα του Βαν Γκογκ Τζάρεντ Μπάξτερ, οι αρκετά σχολαστικοί παρατηρητές μπορούν να διακρίνουν μια κεντρική φιγούρα με μακριά μαλλιά στο παρασκήνιο που περιβάλλεται από 12 άτομα.
Εξώστης Καφενείου τη Νύχτα – Βίνσεντ Βαν Γκογκ
Η ελαιογραφία του Ολλανδού καλλιτέχνη που δημιουργήθηκε στα μέσα του Σεπτεμβρίου του 1888, φημολογείται ότι κρύβει αναφορές στη βίβλο. Σύμφωνα με τον εμπειρογνώμονα του Βαν Γκογκ Τζάρεντ Μπάξτερ, οι αρκετά σχολαστικοί παρατηρητές μπορούν να διακρίνουν μια κεντρική φιγούρα με μακριά μαλλιά στο παρασκήνιο που περιβάλλεται από 12 άτομα.
Κι αν αυτή η θεωρία δεν φαίνεται αρκετά πειστική, μία άλλη υποστηρίζει ότι μια από αυτές τις μορφές φαίνεται να γλιστράει στις σκιές όπως ο περίφημος Ιούδας.
Εάν, ωστόσο, κάποιος είναι αρκετά καχύποπτος μελετητές υποστηρίζουν ότι στον πίνακα βρίσκονται διάσπαρτοι μικροσκοπικοί σταυροί, συμπεριλαμβανομένου ενός που αιωρείται πάνω από τη μορφή του Ιησού.