Τις τελικές εργασίες του έργου κατασκευής δικτύου ομβρίων Νέας Ραιδεστού επιθεώρησε σήμερα ο δήμαρχος Θέρμης - THERMISnews.gr

Τελευταία Νέα:

Τις τελικές εργασίες του έργου κατασκευής δικτύου ομβρίων Νέας Ραιδεστού επιθεώρησε σήμερα ο δήμαρχος Θέρμης


Συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς οι εργασίες ασφαλτόστρωσης στην παλαιά Εθνική οδό Θέρμης – Πολυγύρου, που αποτελούν το τελικό στάδιο ολοκλήρωσης των παρεμβάσεων στο πλαίσιο του έργου κατασκευής του δικτύου αποχέτευσης και αποστράγγισης ομβρίων στην κοινότητα Νέας Ραιδεστού του δήμου Θέρμης. Ο δήμαρχος Θέρμης Θεόδωρος Παπαδόπουλος επισκέφθηκε σήμερα Πέμπτη 19 Αυγούστου την περιοχή και επιθεώρησε την πορεία ολοκλήρωσης του σημαντικού αυτού έργου.

“Πρόκειται για ένα έργο πνοής για την Νέα Ραιδεστό καθώς θα συμβάλει στην αντιπλημμυρική θωράκιση της περιοχής και κυρίως στο νότιο τμήμα του οικισμού που βρίσκεται κάτω από την εθνική οδό. Ο δήμος εκπόνησε τη μελέτη γι’ αυτό το έργο και καταφέραμε και το εντάξαμε στη μεγάλη εργολαβία που αφορά την κατασκευή του δρόμου Θέρμης – Γαλάτιστας. 

Όλο το προηγούμενο διάστημα και από την έναρξη των εργασιών έως και σήμερα που βρίσκεται σε φάση ολοκλήρωσης, παρακολουθούσαμε στενά την πορεία υλοποίησης όλων των παρεμβάσεων, ώστε να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί μέσα στα αρχικά χρονοδιαγράμματα, ένα ακόμη μεγάλο έργο για το δήμο μας και τους πολίτες”, δήλωσε ο δήμαρχος Θέρμης.

Υπενθυμίζεται ότι το συνολικό έργο περιλαμβάνει την κατασκευή αγωγού ο οποίος διέρχεται από την εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Πολυγύρου για περίπου 415μ και στη συνέχεια διασχίζει χωματόδρομους (κάθετα και παράλληλα της εθνικής οδού) καθώς και την ασφαλτοστρωμένη οδό Αισχύλου για περίπου 1.185μ και καταλήγει στην κοίτη ρέματος. Ο αγωγός αποχέτευσης ομβρίων, στα τελευταία του μέτρα (168μ), προτού καταλήξει εντός ρέματος, αποτελείται από δίδυμο αγωγό GRP Φ600, συνεπώς το σκάμμα εκσκαφής το οποίο απαιτούνταν για την τοποθέτησή του έχει διαστάσεις 2,58μ πλάτος x 1,50μ βάθος. 

Τα υπόλοιπα μέτρα του αγωγού αποτελούνται από τσιμεντοσωλήνα εσωτερικής διαμέτρου Φ1000 και το σκάμμα εκσκαφής το οποίο απαιτείται για την τοποθέτηση του έχει διαστάσεις 1,92μ πλάτος x 2,20μ βάθος. Με τη διάνοιξη του σκάμματος στρώθηκε συμπιεσμένη άμμος, τοποθετήθηκε ο αγωγός και στη συνέχεια ακολούθησε η επαναπλήρωση του σκάμματος με θραυστό αμμοχάλικο λατομείου. Σε όλες τις περιπτώσεις όπου το σκάμμα βρισκόταν εντός ασφαλτοστρωμένου οδοστρώματος, η άσφαλτος αποκαθίσταται με στρώσεις οδοστρωσίας συνολικού πάχους 0,20μ και ασφαλτικών 0,10μ.



Οι εργασίες, εκτελούνταν στο μισό πλάτος των οδών, ώστε να υπάρχει η μικρότερη δυνατή κυκλοφοριακή όχληση. Σε θέσεις, στις οποίες η οδός δεν διέθετε το απαιτούμενο πλάτος, τα συνεργεία προχωρούσαν σε προσωρινό αποκλεισμό της κυκλοφορίας σε περιορισμένο μήκος του δρόμου, και για περιορισμένη χρονική διάρκεια. 

Σε κάθε περίπτωση (στένωση ή ολιγόχρονος αποκλεισμός) οι πολίτες ενημερώνονταν εγκαίρως με σχετικές ανακοινώσεις, ενώ τοποθετούνταν ειδική κατακόρυφη σήμανση η οποία προειδοποιούσε τους διερχόμενους οδηγούς για την εκτέλεση εργασιών και για τις εναλλακτικές διαδρομές, τις οποίες μπορούσαν να ακολουθήσουν. Τέλος, σε θέσεις εισόδου κατοικιών, με τη διάνοιξη του σκάμματος, υπήρχε η δυνατότητα εφαρμογής ειδικής λαμαρίνας για την γεφύρωση σκάμματος.

Το έργο, όπως είναι γνωστό, αποτελεί τμήμα του συνολικότερου έργου «Βελτίωση του επιπέδου οδικής ασφάλειας στον οδικό άξονα Θεσσαλονίκης – Πολυγύρου, τμήμα Θέρμη – Γαλάτιστα” και παραδίδεται στους πολίτες της Κοινότητας Νέας Ραιδεστού ολοκληρωμένο, με τις απαραίτητες διαγραμμίσεις, που θα πραγματοποιηθούν την ερχόμενη Τρίτη 24 Αυγούστου 2021.

Να σημειωθεί τέλος ότι, όπως τεχνικά απαιτείται, με την παρέλευση λίγων μηνών θα πραγματοποιηθούν και εργασίες διάστρωσης της αντιολισθηρής ασφαλτικής στρώσης, η οποία και θα γίνει έως το τέλος του τρέχοντος έτους.