Ολυμπιακοί Αγώνες 2020: Γιατί ονομάστηκαν «Ολυμπιακοί Αγώνες Τόκιο 2020» και όχι 2021 - Τι θα σήμαινε για την Ιαπωνία η αλλαγή της χρονολογίας - THERMISnews.gr

Τελευταία Νέα:

Ολυμπιακοί Αγώνες 2020: Γιατί ονομάστηκαν «Ολυμπιακοί Αγώνες Τόκιο 2020» και όχι 2021 - Τι θα σήμαινε για την Ιαπωνία η αλλαγή της χρονολογίας



Οι αναφορές στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο το 2021 αυτήν την πολύ ιδιαίτερη χρονιά ήταν η εξαίρεση, και όχι ο κανόνας, στην παγκόσμια κοινή λογική. 

Κάτι που σίγουρα θα έχετε συνειδητοποιήσει, καθώς οπουδήποτε και είδατε ή ακούσατε νέα και ειδήσεις για τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο, αυτά είχαν ως έτος διοργάνωσης το 2020 και όχι το 2021.

Δεδομένου ότι το «Τόκιο 2020» ήταν και είναι παντού και το «Τόκιο 2021» ήταν σχεδόν πουθενά, φαίνεται ότι η επιλογή να μην αλλάξει το όνομα των φετινών καλοκαιρινών αγώνων ήταν σκόπιμη. Αναρωτηθήκατε όπως ποτέ ποιος είναι ο πραγματικός λόγος που συνέβη κάτι τέτοιο;

Γιατί οι Ολυμπιακοί Αγώνες του 2021 ονομάζονται «Ολυμπιακοί Αγώνες Τόκιο 2020»

Όπως αναφέρει το mentalfloss.com ήταν στα τέλη Μαρτίου του περασμένου έτους, όταν η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή (ΔΟΕ) και η Οργανωτική Επιτροπή του Τόκιο 2020 ανακοίνωσαν ότι οι Θερινοί Αγώνες 2020 θα αναβληθούν έως το 2021, αποφασίζοντας, επίσης, και ότι οι Αγώνες θα διατηρήσουν το όνομα «Ολυμπιακοί και Παραολυμπιακοί Αγώνες Τόκιο 2020».



Παρόλο, μάλιστα, που εκείνη την στιγμή οι Ολυμπιακοί Αγώνες ήταν ακόμα λίγους μήνες μακριά, το «Τόκιο 2020» ήταν ήδη στη συνείδηση του κοινού εδώ και χρόνια. Σύμφωνα με το USA Today, οι Ιάπωνες χορηγοί άρχισαν να δημιουργούν προϊόντα με το λογότυπο του Τόκιο 2020 ήδη από το 2015, ενώ τρία χρόνια μετά άρχισαν να παράγονται και τα αντίστοιχα εμπορικά προϊόντα.

Για τους διοργανωτές, τους χορηγούς, τους ραδιοτηλεοπτικούς φορείς και οποιονδήποτε άλλον που είχε πάρει άδεια για να δημιουργήσει προϊόντα με το λογότυπο των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο 2020 η διαδικασία αλλαγής των ήδη έτοιμων προϊόντων θα ήταν πολύ δαπανηρή.

Οι Ολυμπιακοί Αγώνες κόστισαν ήδη στην Ιαπωνία πάνω από 20 δισεκατομμύρια δολάρια. Και δεδομένου ότι δεν επιτρεπόταν να παρευρίσκεται στις διοργανώσεις το κοινό, δεν υπήρχε εισροή εσόδων που σχετίζονται με τον τουρισμό για να βοηθήσουν στην κάλυψη του κόστους.

Αλλάζοντας, λοιπόν, το λογότυπο –και η απαίτηση από όλους τους άλλους να ακολουθήσουν– θα ασκούσε περισσότερη οικονομική πίεση σε μια χώρα της οποίας οι πολίτες έχουν εκφράσει την αντίθεσή τους για τη διεξαγωγή των Αγώνων λόγω της πανδημίας.