Φουντώνει η μάχη στις πλατφόρμες: Κερδίζει έδαφος το ERTFLIX - THERMISnews.gr

Τελευταία Νέα:

Φουντώνει η μάχη στις πλατφόρμες: Κερδίζει έδαφος το ERTFLIX



Ψήφο εμπιστοσύνης δίνουν οι Έλληνες στο ERTFLIX, με την ελληνική πλατφόρμα που διαμοιράζει τηλεοπτικό πρόγραμμα να κερδίζει ολοένα και περισσότερο έδαφος. Η διείσδυσή του στο τηλεοπτικό κοινό ενισχύεται, με μεγαλύτερη τάση σε αυτούς που έχουν ανώτερη και ανώτατη εκπαίδευση, εκεί όπου όπως φαίνεται αντικατοπτρίζεται η ποιότητα και ποικιλία των προγραμμάτων του.

Η δύναμη που κερδίζει το ERTFLIX αποτυπώθηκε σε έρευνα της Metron Analysis για λογαριασμό της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤT) με θέμα τη χρήση που κάνουν οι πολίτες στις λεγόμενες Over The Top (ΟΤΤ) επιφυείς υπηρεσίες Internet. Η έρευνα αφορά τις τις συνήθειες των Ελλήνων (επισκεψιμότητα, συχνότητα, κλπ) σε σχέση με τις υπηρεσίες ΤV που διανέμονται αποκλειστικά μέσα από το internet σε κάθε τύπου συσκευή και την μετέδωσε το Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.



Πρωτιά για NETFLIX, στη δεύτερη θέση το ERTFLIX

Όπως προκύπτει από την έρευνα, την πρώτη θέση καταλαμβάνει το NETFLIX με το ERTFLIX να έρχεται δεύτερο και τις υπόλοιπες 7 πλατφόρμες που χρησιμοποιούν οι Έλληνες να ακολουθούν.

Ειδικότερα, κύρια προτίμηση αποτελεί το NETFLIX σε ποσοστό 85% επί των χρηστών ΟΤΤ υπηρεσιών, ενώ ακολουθεί το ERTFLIX (26%) και το app της Cosmote (21%).

Οι υπόλοιπες πλατφόρμες που διερευνήθηκαν (Nova app, Vodafone app, Wind app, Apple TV, Amazon Prime, Cinobo) συγκεντρώνουν ποσοστά από 10% και κάτω. Επομένως το ERTFLIX έχει την πρωτιά ανάμεσα στις ελληνικές ψηφιακές πλατφόρμες τηλεόρασης.

Όπως δείχνουν τα στοιχεία, σημαντική είναι η διείσδυση του ERTFLIX σε όλα τα κοινά, με μεγαλύτερη τάση σε αυτά που έχουν ανώτερη και ανώτατη εκπαίδευση, στοιχείο που επιβεβαιώνει την ποιότητα και ποικιλία των προγραμμάτων του.

Παράλληλα, στα γενικά στοιχεία βλέπουμε σχεδόν 6 στους 10 χρήστες internet να έχουν κάνει χρήση τουλάχιστον μίας υπηρεσίας/εφαρμογής ΟΤΤ για τηλεοπτικό περιεχόμενο, ιδιαίτερα μικρές ηλικίες/φοιτητές (πάνω από 80%), επιβεβαιώνοντας έτσι και στην Ελλάδα την παγκόσμια τάση για on demand θέαση.

Το γεγονός ότι το ελληνικό κοινό έχει ήδη αγκαλιάσει τις ψηφιακές υπηρεσίες τηλεοπτικού περιεχομένου φαίνεται και από το γεγονός ότι καταγράφεται διάρκεια χρήσης περίπου 2,5 ώρες την ημέρα, με 1 στους 2 χρήστες να είναι τακτικοί (heavy/moderate), ενώ η υψηλότερη χρήση εντοπίζεται, βέβαια, στους νέους 16-34 ετών και στους φοιτητές.



Ανανεώνεται το ERTFLIX

Με περισσότερες από 7.300.000 επισκέψεις τον Μάρτιο, το ERTFLIX ετοιμάζεται να βγάλει στον αέρα τον επόμενο μήνα μια εντελώς νέα εικόνα.


Έτσι, θα μπορούν να βλέπουν τη δωρεάν ψηφιακή πλατφόρμα της ΕΡΤ στις τηλεοράσεις τους και εκείνοι οι οποίοι μέχρι πρότινος δεν μπορούσαν να παρακολουθήσουν. Αρκεί να διαθέτουν τη λειτουργία Chromecast της Google, είτε έχοντας τη συσκευή Chromecast συνδεδεμένη με την τηλεόραση, είτε μέσα από την Android TV τηλεόρασή τους -ως ενσωματωμένη λειτουργία- που επιτρέπει στις κινητές smart συσκευές να συνδέονται ασύρματα και να μεταδίδουν την εικόνα που θέλουμε να παρακολουθήσουμε στην τηλεόραση.


Για πρώτη φορά το ERTFLIX θα προσφέρει πλοήγηση, η οποία θα είναι προσωποποιημένη ανά χρήστη. Ο κάθε χρήστης θα έχει τη δυνατότητα εισάγοντας (αν το επιθυμεί) το email του να παρακολουθεί τα προγράμματα από το σημείο που τα έχει αφήσει, καθώς το ERTFLIX θα αποκτήσει πλέον μνήμη, πχ για τα ποια επεισόδια μιας σειράς έχει παρακολουθήσει ο καθένας. 

Ακόμη, και βάσει των επιλογών του καθενός, θα μπορεί να ενημερώνεται για τις νέες σειρές και ταινίες που θα προστίθενται στην πλατφόρμα.