Συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής του δικτύου αποχέτευσης ομβρίων στη Νέα Ραιδεστό - THERMISnews.gr

Τελευταία Νέα:

Συνεχίζονται οι εργασίες κατασκευής του δικτύου αποχέτευσης ομβρίων στη Νέα Ραιδεστό



//Ανακοίνωση Δ.Θέρμης

Συνεχίζονται με εντατικούς ρυθμούς οι εργασίες κατασκευής του δικτύου αποχέτευσης και αποστράγγισης ομβρίων στην κοινότητα Νέας Ραιδεστού του δήμου Θέρμης οι οποίες είχαν ξεκινήσει την Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου.

 Ο δήμαρχος Θέρμης Θεόδωρος Παπαδόπουλος επισκέφθηκε χθες Δευτέρα 1 Μαρτίου την περιοχή και επιθεώρησε τα εργοτάξια. “Πρόκειται για ένα πολύ σημαντικό έργο για την Νέα Ραιδεστό καθώς θα συμβάλει στην αντιπλημμυρική θωράκιση της περιοχής και κυρίως στο νότιο τμήμα του οικισμού που βρίσκεται κάτω από την εθνική οδό. 

Ο δήμος εκπόνησε τη μελέτη γι’ αυτό το έργο και καταφέραμε και το εντάξαμε στη μεγάλη εργολαβία που αφορά την κατασκευή του δρόμου Θέρμης – Γαλάτιστας. Θα παρακολουθούμε στενά την πορεία υλοποίησης των εργασιών ώστε το έργο να ολοκληρωθεί το συντομότερο”, δήλωσε ο δήμαρχος Θέρμης.

Υπενθυμίζεται ότι το έργο περιλαμβάνει την κατασκευή αγωγού ο οποίος αρχικά θα διέρχεται από την εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Πολυγύρου για περίπου 415μ και στη συνέχεια θα διασχίζει χωματόδρομους (κάθετα και παράλληλα της εθνικής οδού) αρχικά και μετέπειτα την ασφαλτοστρωμένη οδό Αισχύλου για περίπου 1.185μ, έως ότου καταλήγει στην κοίτη ρέματος. 

Ο αγωγός αποχέτευσης ομβρίων, στα τελευταία του μέτρα (168μ), προτού καταλήξει εντός ρέματος, θα αποτελείται από δίδυμο αγωγό GRP Φ600, συνεπώς το σκάμμα εκσκαφής το οποίο απαιτείται για την τοποθέτησή του θα έχει διαστάσεις 2,58μ πλάτος x 1,50μ βάθος. Τα υπόλοιπα μέτρα του αγωγού θα αποτελούνται από τσιμεντοσωλήνα εσωτερικής διαμέτρου Φ1000 και το σκάμμα εκσκαφής το οποίο απαιτείται για την τοποθέτηση του θα έχει διαστάσεις 1,92μ πλάτος x 2,20μ βάθος. 

Με τη διάνοιξη του σκάμματος θα στρώνεται συμπιεσμένη άμμος, θα τοποθετείται ο αγωγός και στη συνέχεια θα ακολουθεί η επαναπλήρωση του σκάμματος με θραυστό αμμοχάλικο λατομείου. Στην περίπτωση όπου το σκάμμα θα βρίσκεται εντός ασφαλτοστρωμένου οδοστρώματος, η άσφαλτος θα αποκαθίσταται με στρώσεις οδοστρωσίας συνολικού πάχους 0,20μ και ασφαλτικών 0,10μ.

Οι εργασίες, όπου αυτό είναι δυνατό, θα εκτελούνται στο μισό πλάτος των οδών, ώστε να υπάρχει η μικρότερη δυνατή κυκλοφοριακή όχληση. Σε θέσεις, στις οποίες η οδός δεν έχει το απαιτούμενο πλάτος, θα διενεργείται προσωρινός αποκλεισμός της κυκλοφορίας σε περιορισμένο μήκος του δρόμου, και για περιορισμένη χρονική διάρκεια. 

Σε κάθε περίπτωση (στένωση ή ολιγόχρονος αποκλεισμός) θα τοποθετείται ειδική κατακόρυφη σήμανση η οποία θα ενημερώνει τους διερχόμενους οδηγούς για την εκτέλεση εργασιών και για τις εναλλακτικές διαδρομές, τις οποίες μπορούν να ακολουθήσουν. Τέλος, σε θέσεις εισόδου κατοικιών, με τη διάνοιξη του σκάμματος, θα υπάρχει η δυνατότητα εφαρμογής ειδικής λαμαρίνας για την γεφύρωση σκάμματος.

Το έργο αποτελεί τμήμα του συνολικότερου έργου «Βελτίωση του επιπέδου οδικής ασφάλειας στον οδικό άξονα Θεσσαλονίκης – Πολυγύρου, τμήμα Θέρμη – Γαλάτιστα”.


Δεν υπάρχουν σχόλια