Τελευταία Νέα:

Εμπλουτίζεται ο κατάλογος των υπηρεσιών και των διοικητικών διαδικασιών στα ΚΕΠ

Ψηφιακή θυρίδα στα ΚΕΠ αποκτούν πλέον οι πολίτες - Ποια ...

Η έκδοση, ανανέωση ή αντικατάσταση (λόγω απώλειας) του δελτίου ελεύθερης εισόδου, σε οργανωμένους αρχαιολογικούς χώρους, ιστορικούς τόπους, μνημεία και μουσεία θα διεκπεραιώνεται στο εξής μέσω των ΚΕΠ
Εμπλουτίζεται ο κατάλογος των υπηρεσιών και των διοικητικών διαδικασιών οι οποίες μπορούν να διεκπεραιώνονται και μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ). 

Στις ήδη υπάρχουσες προστίθεται πλέον και η «Έκδοση/Ανανέωση/αντικατάσταση (λόγω απώλειας) του δελτίου ελεύθερης εισόδου, τριετούς διάρκειας, σε οργανωμένους αρχαιολογικούς χώρους, ιστορικούς τόπους, μνημεία και μουσεία που ανήκουν στο Δημόσιο».

Η σχετική Κοινή Απόφαση τωνυπουργείων Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Πολιτισμού & Αθλητισμού δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως, χθες 21η Ιουλίου (Φ.Ε.Κ. Β’ 3021/21.7.2020). 

Με την ίδια ΚΥΑ καθορίστηκε το έντυπο το οποίο αντιστοιχεί στην όλη διαδικασία και είναι αυτό που θα χρησιμοποιείται από τα ΚΕΠ και τις καθ’ ύλην αρμόδιες περιφερειακές υπηρεσίες ή ειδικές περιφερειακές υπηρεσίες του υπουργείου Πολιτισμού & Αθλητισμού. Επίσης στην ΚΥΑ περιγράφονται αναλυτικά τα απαιτούμενα δικαιολογητικά ανά κατηγορία δικαιούχων για την έκδοση των δελτίων.

Για την ανανέωση του δελτίου, πέραν των κατά περίπτωση δικαιολογητικών τα οποία περιγράφονται στην ΚΥΑ, απαιτείται και η προσκόμιση του δελτίου που έχει λήξει. Για αντικατάσταση λόγω απώλειας απαιτείται πέραν των κατά περίπτωση δικαιολογητικών και υπεύθυνη δήλωση για την απώλεια του δελτίου ελεύθερης εισόδου (συμπεριλαμβάνεται στην αίτηση Νο5).


Δεν υπάρχουν σχόλια