Τελευταία Νέα:

Οι κοινωνικές υπηρεσίες του Δ.Θέρμης στη διάθεση ευπαθών συνδημοτών μας. Τηλέφωνα επικοινωνίας για πολίτες που αδυνατούν να μετακινηθούν και βρίσκονται σε ανάγκη



Σε εφαρμογή της εγκυκλίου που απέστειλε στους 332 Δήμους και στις 13 Περιφέρειες της χώρας, ο υπουργός Εσωτερικών κ.Τάκης Θεοδωρικάκος, όπου καθορίζεται ο τρόπος με τον οποίο γίνεται η ενίσχυση δημοτικών δομών κοινωνικής πολιτικής και αλληλεγγύης – απασχόληση προσωπικού ΟΤΑ και νομικών προσώπων αυτών κατά τη διάρκεια λήψης μέτρων αποφυγής και περιορισμού της διάδοσης του κορωνοϊού – COVID 19»,
το ΝΠΔΔ του Δήμου Θέρμης, με ανακοίνωσή του καλεί τους συνδημότες μας, οι οποίοι αδυνατούν να μετακινηθούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν ή βρίσκονται σε οποιαδήποτε ανάγκη, για την εξυπηρέτησή τους να καλούν το Κέντρο Κοινότητας του Δήμου Θέρμης στο τηλέφωνο 2313 300739 κατά τις ώρες 08.00-14.00 το μεσημέρι.

Επίσης, από τις εννέα το πρωί έως τη μία το μεσημέρι μπορούν να καλούν καθημερινά στα τηλέφωνα:


2310 461117 (ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΘΕΡΜΗΣ & ΤΡΙΑΔΙΟΥ)
23920 72041 (ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ Ν. ΡΥΣΙΟΥ, Ν. ΡΑΙΔΕΣΤΟΥ, ΤΑΓΑΡΑΔΩΝ)
2392330227 & 2392330213 (ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΡΙΛΟΦΟΥ, ΠΛΑΓΙΑΡΙΟΥ, ΚΑΡΔΙΑΣ, Κ. ΣΧΟΛΑΡΙΟΥ)

23960 22355 (ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ ΒΑΣΙΛΙΚΩΝ).

Με τη συγκεκριμένη εγκύκλιο, ουσιαστικά ενισχύεται το πρόγραμμα «Βοήθεια στο σπίτι» με εργαζόμενους που υπηρετούν σε υπηρεσίες που έχουν κλείσει προκειμένου να εξυπηρετηθούν πολίτες που αδυνατούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν καθώς και των άπορων και οικονομικά αδύναμων συνανθρώπων μας. Παράλληλα, κάθε Δήμος δημιουργεί τηλεφωνικό κέντρο στο οποίο μπορούν να απευθύνονται οι πολίτες που έχουν ανάγκη.

Ειδικότερα στο πλαίσιο εφαρμογής των μέτρων για την προστασία του κοινωνικού συνόλου από τη διάδοση του ιού COVID-19, σε όλους τους δήμους της χώρας, οι υφιστάμενες υπηρεσίες κοινωνικής πολιτικής αναλαμβάνουν την παροχή υπηρεσιών κοινωνικής φροντίδας και αλληλεγγύης , οι οποίες συνίστανται ιδίως στις εξής:

1. καταγραφή των κατοίκων του δήμου που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από τις οικίες τους και αδυνατούν κατά δήλωσή τους να εξυπηρετηθούν

2. καταγραφή των άπορων και οικονομικά αδύναμων κατοίκων του δήμου που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από τις οικείες τους και αδυνατούν να εξυπηρετηθούν κατά δήλωσή τους

3. εξυπηρέτηση για θέματα φαρμακευτικής περίθαλψης και παροχής ειδών πρώτης ανάγκης στους κατοίκους που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν.

4. δωρεάν προσφορά φαρμακευτικής περίθαλψης και ειδών πρώτης ανάγκης στους κατοίκους που είναι άποροι και οικονομικά αδύναμοι.

5. συνδρομή στις υγειονομικές υπηρεσίες που επιχειρούν εντός των ορίων του δήμου, ανάλογα με τις οδηγίες τους

6. λειτουργία τηλεφωνικού κέντρου και ιστότοπου με σκοπό την καταγραφή των αιτημάτων και των αναγκών των κατοίκων που αδυνατούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν και των απόρων και οικονομικά αδυνάμων.

7. διεκπεραίωση αιτημάτων κατοίκων που αδυνατούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν και των απόρων και οικονομικά αδυνάμων (παραλαβή αιτήσεων – παράδοση πιστοποιητικών) για τα πάσης φύσεως πιστοποιητικά που εκδίδονται μέσω ΚΕΠ

8. κάθε άλλη εργασία συναφής με ληφθέντα μέτρα για την αποτροπή διάδοσης του ιού COVID-19.





Δεν υπάρχουν σχόλια