Τελευταία Νέα:

Πώς θα κοιμηθείτε τη νύχτα όταν έχετε μπουκωμένη μύτη



Είστε εξαντλημένοι. Είστε στο κρεβάτι και θέλετε απεγνωσμένα να κοιμηθείτε, όμως δεν μπορείτε λόγω της μπουκωμένης μύτης.  
Προσπαθείτε να αναπνεύσετε από το στόμα, αλλά αυτό ακριβώς αφυδατώνει τα χείλη και επιδεινώνει τον πονόλαιμο με αποτέλεσμα να μένετε άυπνοι όλη νύχτα.

Πριν όμως να ξεκινήστε τη γκρίνια, δοκιμάστε μερικές από τις παρακάτω στρατηγικές και θα μπορέσετε και πάλι να κοιμηθείτε....ακόμα και με μπουκωμένη μύτη.

Μην φυσάτε τη μύτη σας. 
Όχι, αυτό δεν είναι τυπογραφικό λάθος. Ξέρω ότι αυτό μοιάζει με το ακριβώς αντίθετο της σωστής συμβουλής, αλλά σύμφωνα με έρευνες στο περιοδικό Clinical Infectious Diseases, η εμφύσηση της μύτης σας θα μπορούσε να προκαλέσει την εμφάνιση υγρών - συν βακτηρίων, ιών και άλλων μικροβίων που προκαλούν φλεγμονή –στα ιγμόρειά σας. 

Η εμφύσηση ερεθίζει επίσης το δέρμα γύρω από τα ρουθούνια, το οποίο μπορεί να είναι ένα άλλο άβολο πράγμα που σας κρατά ξύπνιους. Δεν εννοούμε να μη φυσάτε ποτέ τη μύτη σας, απλά να το πράττεται όταν το χρειάζεστε πραγματικά.

Αντιμετωπίστε τον ξηρό αέρα του υπνοδωματίου. 
Ο ύπνος σε ένα δωμάτιο με ξηρό περιβάλλον μπορεί να ερεθίσει τα ιγμόρεια και τον λαιμό και αυτό θα προκαλέσει την αίσθηση της βουλωμένης μύτης. Ένας υγραντήρας μπορεί να καταπολεμήσει τον ξηρό αέρα.

Πίνετε πολύ νερό. 
Το πόσιμο νερό βοηθάει τις ρινικές εκκρίσεις, μειώνοντας τη συμφόρηση.. Αυτό δεν είναι μια γρήγορη λύση, αλλά αν παραμένετε ενυδατωμένοι καθ 'όλη τη διάρκεια της ημέρας, πιθανότατα θα παρατηρήσετε μια διαφορά όταν πέσετε για ύπνο.

Ανεβάστε λίγο πιο ψηλά το κεφάλι σας κατά τη διάρκεια του ύπνου. 
Εάν θέλετε να νιώθετε ανακούφιση όταν κοιμάστε, η λύση είναι απλή: Βάλτε ένα επιπλέον μαξιλάρι ή δύο στο κεφάλι σας και κοιμηθείτε με μια μικρή κλίση. Μπορεί να μην είναι η πιο άνετη θέση, αλλά αξίζει τον κόπο για να έχετε καθαρές ρινικές κοιλότητες.


Δεν υπάρχουν σχόλια