5 συμβουλές για να τηρήσετε τη δίαιτα σας κατά τη διάρκεια των εορτών. - THERMISnews.gr

Τελευταία Νέα:

5 συμβουλές για να τηρήσετε τη δίαιτα σας κατά τη διάρκεια των εορτών.



Χριστούγεννα και δίαιτα είναι πραγματικά μια δύσκολη εξίσωση. Τα Χριστούγεννα πλησιάζουν και όλοι ξέρουμε τι σημαίνουν. Φαγητό, ποτό και λίγος ποιοτικός χρόνος με τους φίλους και την οικογένεια.
Αυτή είναι μια από τις λίγες φορές το χρόνο που «οι θερμίδες δεν μετράνε», αφήνοντας μέχρι το νέο έτος ανησυχίες για δίαιτες και φυσική κατάσταση. Δεν υπάρχει τίποτα κακό να αντιμετωπίζεις τις γιορτές, σαν να είναι μια μακρά παρατεταμένη ημέρα απάτης – το αξίζεις μετά τη χρονιά που πέρασαν όλοι. Επίσης, υπάρχει τόσο πειρασμός γύρω σας, που το να τον αντισταθείτε είναι πολύ πιθανό να σας αγχώσει.

Ακολουθούν συμβουλές για το πώς να απολαύσετε πραγματικά τα Χριστούγεννα χωρίς να νιώθετε ενοχές (και επίσης χωρίς να καταστρέψετε εντελώς την υγεία σας και όλα τα οφέλη φυσικής κατάστασης που έχετε κερδίσει μέσα στη χρονιά).

1
Αν δείτε κάτι στο μενού που θέλετε, φάτε το
Μην αρνηθείτε μια μέρα κοκτέιλ με τους φίλους σας και την παρέα γιατί η θετική ενέργεια είναι το μόνο που χρειάζεστε αυτή τη στιγμή

2
Δοκιμάστε ένα επιπλέον σνακ, ο κόσμος δεν θα τελειώσει
Αρνηθείτε να αισθανθείτε ένοχοι, μετά την κατανάλωση μιας λιπαρής νοστιμιάς και υπενθυμίστε στον εαυτό σας ότι το έχετε κερδίσει
Το θέμα είναι ότι οι διακοπές θα περάσουν πιο γρήγορα από ό,τι ξεκίνησαν, οπότε θα πρέπει ούτως ή άλλως να επιστρέψετε στη ρουτίνα και την κανονικότητά σας.
Αυτή η μικρή υπερβολή δεν θα είναι επιζήμια για τους στόχους υγείας σας και πιθανότατα θα βρείτε τον εαυτό σας να κοιτάζει πίσω όλα όσα αρνηθήκατε κατά τη διάρκεια των διακοπών ως μια χαμένη ευκαιρία.

3
Το μέγεθος μετράει…
Μείνετε συγκεντρωμένοι στο μέγεθος των μερίδων σας, το οποίο σας επιτρέπει να απολαύσετε, αλλά όχι να το παρακάνετε.
Επιλέξτε τροφές που έχουν υπέροχη γεύση και είναι υγιεινά: Οι γλυκοπατάτες, ο σολομός, οι ξηροί καρποί και το σπανάκι είναι μερικά μόνο φαγητά που είναι υπέροχα για εσάς που μπορείτε να τρώτε για μέρες.

4
Όλα με μέτρο
Ξέρετε ήδη πώς να περιορίζετε τον εαυτό σας, επομένως απλώς εφαρμόστε αυτές τις αρχές για να μετριάζετε την ποσότητα αλκοόλ που πίνετε ή την ποσότητα των ανθυγιεινών τροφών που τρώτε
Και πάλι, μην αισθάνεστε ένοχοι! Το ένοχο ισοδυναμεί με άγχος και το άγχος, λοιπόν, σημαίνει ότι μπορείς να φας για να ανταπεξέλθεις. Το να ζείτε χωρίς άγχος θα σας κάνει να φαίνεστε και να αισθάνεστε υπέροχα
Το γεγονός είναι ότι σύντομα θα επιστρέφετε καθημερινά στο γυμναστήριο και θα επιστρέψετε στο συνηθισμένο διατροφικό σας πρόγραμμα. Οι διακοπές είναι απλώς μια περίοδος για να απολαύσετε τη ζωή, γι’ αυτό κάντε ό,τι σας φαίνεται σωστό, αλλά μην το χάσετε γιατί επιμένετε σε αυτήν την περιοριστική νοοτροπία που είχατε όλο το χρόνο.

5
Και να μην αμελείτε να κινείστε
Περπατήστε, κάνετε ποδήλατο, πάρτε το σκύλο σας για βόλτα, παίξετε έξω με τα παιδιά σας, τρέξετε εάν θέλετε, αφήστε το αυτοκίνητο και πηγαίνετε με τα πόδια όποτε είναι δυνατό, κάνετε οτιδήποτε που θα σας κάνει να κινείστε




Δεν υπάρχουν σχόλια